GTI 6 kettingschade
Re: GTI 6 kettingschade
Beter de motor vervangen ipv steeds weer de oude motor oplappen.
Voor het betaalde bedrag vervang je bijna de hele motor.
Voor het betaalde bedrag vervang je bijna de hele motor.
mk1 GTI DX / mk2 GTI 16v KR
Re: GTI 6 kettingschade
Bij mij is ook verteld dat bij dergelijke motorschades het blok beter geheel gereviseerd/ingewisseld kan worden. Ik neem dan aan dat je garagist geen VW dealer is?yal schreef:Beter de motor vervangen ipv steeds weer de oude motor oplappen.
Voor het betaalde bedrag vervang je bijna de hele motor.
Re: GTI 6 kettingschade
Neen het is geen volkswagen dealer.LouisTfsi schreef:Bij mij is ook verteld dat bij dergelijke motorschades het blok beter geheel gereviseerd/ingewisseld kan worden. Ik neem dan aan dat je garagist geen VW dealer is?yal schreef:Beter de motor vervangen ipv steeds weer de oude motor oplappen.
Voor het betaalde bedrag vervang je bijna de hele motor.
Maar mijn vraag is hoe het kan dat die tuimelaar er zomaar afvalt? Bij normaal rijden 3à4k toeren niets van problemen maar éenmaal in sport rond de 7k toeren dan komen de problemen.
Re: GTI 6 kettingschade
Misschien is er iets mis met de bevestiging van die tuimelaars, dit lijkt me een heel moeilijk geval om te achterhalen wat het is/was. Wellicht is dit ook een reden dat men complete revisie adviseert i.p.v. reparatie. Omdat bij het raken van de kleppen, zuigers e.d. misschien niet alle schade zichtbaar word bij demontage. Bij de dealer word alleen garantie afgegeven op revisie of nieuw. Ik heb een revisieblok. De eerste week stonk het blok naar nieuw. Net als de Up! Die we toen net nieuw hadden. Ik rijd zelden in de S stand omdat die hoge toeren me niet gezond aanvoelen voor het blok, met de flippers schakel ik dan sneller over alvorens in het rood te gaan, echter zou het blok er wel tegen moeten kunnen lijkt me! Wat ga je nu laten doen?Alex schreef:Neen het is geen volkswagen dealer.LouisTfsi schreef:Bij mij is ook verteld dat bij dergelijke motorschades het blok beter geheel gereviseerd/ingewisseld kan worden. Ik neem dan aan dat je garagist geen VW dealer is?yal schreef:Beter de motor vervangen ipv steeds weer de oude motor oplappen.
Voor het betaalde bedrag vervang je bijna de hele motor.
Maar mijn vraag is hoe het kan dat die tuimelaar er zomaar afvalt? Bij normaal rijden 3à4k toeren niets van problemen maar éenmaal in sport rond de 7k toeren dan komen de problemen.
Re: GTI 6 kettingschade
De motor heeft volledig uit elkaar gelegen bij de garagist.. Alles nagekeken geweest en vernieuwd, het is in principe een volledige nieuwe motor.Misschien is er iets mis met de bevestiging van die tuimelaars, dit lijkt me een heel moeilijk geval om te achterhalen wat het is/was. Wellicht is dit ook een reden dat men complete revisie adviseert i.p.v. reparatie. Omdat bij het raken van de kleppen, zuigers e.d. misschien niet alle schade zichtbaar word bij demontage. Bij de dealer word alleen garantie afgegeven op revisie of nieuw. Ik heb een revisieblok. De eerste week stonk het blok naar nieuw. Net als de Up! Die we toen net nieuw hadden. Ik rijd zelden in de S stand omdat die hoge toeren me niet gezond aanvoelen voor het blok, met de flippers schakel ik dan sneller over alvorens in het rood te gaan, echter zou het blok er wel tegen moeten kunnen lijkt me! Wat ga je nu laten doen?
Dat gevoel heb ik ook als ik in sport rij dat die hoge toeren niet gezond zijn, als hij schakeld op zijn 7k toeren doet hij raar vind ik zelf.
Ik denk als ik hem terug heb dat ik hem niet meer in sport durf zetten.
Wat ik nu ga doen,
Gisteren ging mijn garagist mij nog bellen ivm de oliedruk die hij ging meten, maar het zal pas voor woensdag zijn door carnaval hier.
Ik heb eens een mailtje gestuurd naar dvx in willebroek, ik hoop dat zij mij meer kunnen helpen.
Bij volkswagen durf ik niet gaan omdat ik nu al zoveel geld kwijt ben.
Ik weet het niet meer, verkopen doe ik niet.
Als jullie mij een firma kunnen aanwijzen die mij verder kunnen helpen misschien?
Volkswagen ik weet het niet, mijn garagist heeft alles vervangen met originele onderdelen dus wat gaan zij meer kunnen doen..
Re: GTI 6 kettingschade
Ik neem aan dat je garage in dit geval voor hun reparatie instaat? Je hebt amper een uur gereden? Als je nu naar een ander bedrijf gaat start de geldteller weer op 0.Alex schreef: Dat gevoel heb ik ook als ik in sport rij dat die hoge toeren niet gezond zijn, als hij schakeld op zijn 7k toeren doet hij raar vind ik zelf.
Ik denk als ik hem terug heb dat ik hem niet meer in sport durf zetten.
Wat ik nu ga doen,
Gisteren ging mijn garagist mij nog bellen ivm de oliedruk die hij ging meten, maar het zal pas voor woensdag zijn door carnaval hier.
Ik heb eens een mailtje gestuurd naar dvx in willebroek, ik hoop dat zij mij meer kunnen helpen.
Bij volkswagen durf ik niet gaan omdat ik nu al zoveel geld kwijt ben.
Ik weet het niet meer, verkopen doe ik niet.
Als jullie mij een firma kunnen aanwijzen die mij verder kunnen helpen misschien?
Volkswagen ik weet het niet, mijn garagist heeft alles vervangen met originele onderdelen dus wat gaan zij meer kunnen doen..
Re: GTI 6 kettingschade
Ik neem dat ook aan dat het op hun garantie is.Ik neem aan dat je garage in dit geval voor hun reparatie instaat? Je hebt amper een uur gereden? Als je nu naar een ander bedrijf gaat start de geldteller weer op 0.
Ik hou jullie wel op de hoogte.
Re: GTI 6 kettingschade
Garage heeft daarnet gebeld, cullàs is terug naar de reviseur voor na te kijken of er iets fout is gebeurd wat ik zeer raar vind want de garagist kan dat ook zien of er al dan niet is verkeerd is gebeurd. Hij wist me wel te zeggen als er fouten zijn gebeurd nemen ze het voor hun rekening.
Einde december de wagen gekocht, veel plezier heb ik er nog niet van gekregen.
Ben benieuwd hoelang het nog zal duren, bijna 2 maand verder van de aankoop.
Einde december de wagen gekocht, veel plezier heb ik er nog niet van gekregen.
Ben benieuwd hoelang het nog zal duren, bijna 2 maand verder van de aankoop.
Re: GTI 6 kettingschade
heey,heel vervelend wat je is overkomen.
deze motoren staan hier nu eenmaal spijtig genoeg bekend om.
als je echt voor een andere motor moet gaan zouw ik zeggen ga voor editie 35 motor dit zijn namelijk de R motoren en die zijn een stuk sterker.
maatje van mij heeft ook een 6gti bij 22k blok 1 kapot, 2e motor erin en nog geen 35k verder en weer hetzelfde gezijks hij heeft nu een editie 35 R erin,
en heeft tot nu nergens meer last van gehad,en als er iemand zuinig is op zijn auto en als een princess haar behandeld is hij het wel.
2weken terug jongen ook had een 6gti gekocht met net iets over de 80k en heeft ook al dit probleem en zit dus met dezelfde issue.
succes en hopelijk vind je een niet al te dure oplossing.
gr
deze motoren staan hier nu eenmaal spijtig genoeg bekend om.
als je echt voor een andere motor moet gaan zouw ik zeggen ga voor editie 35 motor dit zijn namelijk de R motoren en die zijn een stuk sterker.
maatje van mij heeft ook een 6gti bij 22k blok 1 kapot, 2e motor erin en nog geen 35k verder en weer hetzelfde gezijks hij heeft nu een editie 35 R erin,
en heeft tot nu nergens meer last van gehad,en als er iemand zuinig is op zijn auto en als een princess haar behandeld is hij het wel.
2weken terug jongen ook had een 6gti gekocht met net iets over de 80k en heeft ook al dit probleem en zit dus met dezelfde issue.
succes en hopelijk vind je een niet al te dure oplossing.
gr
- NL_MK5 GTI
- Berichten: 744
- Lid geworden op: 11 sep 2012, 17:47
- Type auto: MK5 GTI DSG
- Locatie: Gelderland
Re: GTI 6 kettingschade
En dan krijg je straks het antwoord, wij kunnen niks verkeerds vinden denk dat het probleem ergens anders aan ligt. Zeer vervelend voor je allemaal.
Re: GTI 6 kettingschade
Heb net gebeld naar de garage, hij zei dat er 1 klep is aangeraakt.
Ze weten niet hoe of wat, ze gingen nu de cullàs verwarmen naar 90 graden om te kijken of er dan nog spelling op is.
Sorry voor de slechte uitleg, ik heb niet veel verstand over die zaken.
En een motorswap is niet evident hier in België, ik kan alleen denk ik een originele swap doen.
Ze weten niet hoe of wat, ze gingen nu de cullàs verwarmen naar 90 graden om te kijken of er dan nog spelling op is.
Sorry voor de slechte uitleg, ik heb niet veel verstand over die zaken.
En een motorswap is niet evident hier in België, ik kan alleen denk ik een originele swap doen.
Re: GTI 6 kettingschade
Heb nog eens gebeld, ze zullen mij al beu zijn
Er moet iets gekeerd gebeurd zijn tijdens de revisie van de cullàs, die nemen de kosten ook voor hun.
Nu hoop ik dat de garagist zelf niet moeilijk gaat doen over de montage en demontage kosten.
Maandag zou hij klaar zijn en dan ga ik even langs bij dvx in de hoop dat zij mij verder kunnen helpen.
Ik hoop dat de miserie voorbij is!

Er moet iets gekeerd gebeurd zijn tijdens de revisie van de cullàs, die nemen de kosten ook voor hun.
Nu hoop ik dat de garagist zelf niet moeilijk gaat doen over de montage en demontage kosten.
Maandag zou hij klaar zijn en dan ga ik even langs bij dvx in de hoop dat zij mij verder kunnen helpen.
Ik hoop dat de miserie voorbij is!
Re: GTI 6 kettingschade
Je bij dvx "verder" laten helpen? Waarmee dan, als de garage de reparatie fixt, waar moet er dan verder mee geholpen worden? Ik zou zeker geen ander bedrijf of tuner aan je motor laten als je afhankelijk bent van coulance en garantie van je garage, of daar in ieder geval gebruik van wilt maken mochten er problemen blijven.
Re: GTI 6 kettingschade
Wat stel jij voor dan?LouisTfsi schreef:Je bij dvx "verder" laten helpen? Waarmee dan, als de garage de reparatie fixt, waar moet er dan verder mee geholpen worden? Ik zou zeker geen ander bedrijf of tuner aan je motor laten als je afhankelijk bent van coulance en garantie van je garage, of daar in ieder geval gebruik van wilt maken mochten er problemen blijven.
Bij mijn garage blijven en zo blijven doorgaan? Elke keer met de wagen opnieuw terug mogen terugkeren omdat het niet goed gemaakt is of ze het probleem niet vinden?
Ik heb mijn vertrouwen daar al verloren, maandag mag ik om te wagen gaan maar aangezien ik moet werken gaat er een vriend om die minder op zijn mond is gevallen dan mij.
Ik wil gewoon met een gerust hart terug kunnen rondrijden, het is momenteel zuur geld verspild.
De komende week ga ik de wagen goed testen en dan zie ik het wel.. Hopelijk is alles opgelost nu na de fout van het revisiebedrijf en rijdt de wagen als een zonnetje. Maar ik geloof er niet meer in.
Re: GTI 6 kettingschade
Het is natuurlijk goed mogelijk dat ik het allemaal niet helder zie, maar ik ga er van uit dat als je net een reparatie van 4000 euro hebt laten doen bij een garage, die werk uitbesteed heeft aan een revisiebedrijf, dat je hun verantwoordelijk kunt houden voor het oplossen van het probleem, wat ze nu ook doen want ze maken hem nu zonder kosten. Je vriend met z`n grote mond zal je garantie termijn niet verlengen lijkt me.
Wat ik me afvraag is wat je bij dvx gaat doen: hallo, dit is mijn GTI, waarvan ik niet zeker weet of hij goed gemaakt is, schroeven jullie hem helemaal terug open en kijken jullie of jullie wel zekerheid kunnen geven, liefst gratis? Sorry maar jij kunt daar volgens mij echt niets gaan doen. Daarnaast, loop je het risico dat mocht het echt niet goed zijn, dat je in ieder geval ook niet meer terug kunt vallen op je garage, als ze zien dat anderen aan het blok hebben liggen rommelen.
Maar goed, ik hoop dat je nieuwe "test" in de S stand je de zekerheid zal bieden die je zoekt, vraag is alleen hoeveel dagen je zult moeten blijven testen om zeker te zijn dat het nu echt goed is. Alles kan kapot. Ik ben ook niet meer zo zeker van dit GTI blok, dan ik was bij m`n vorige auto`s, maar je hoort bij elke auto/merken wel van problemen, met distributie, of turbo`s, ik denk dat je gewoon op een normale manier moet rijden en niet constant op het randje gaan. Mijn onzekerheid is ook de reden dat ik deze auto uitsluitend bij de dealer laat onderhouden, zodat ik hun ook ter verantwoording kan roepen mocht er weer iets fout gaan. Iets wat jij met je garage zult moeten doen, in plaats van je portemonnee bij diverse bedrijven open te trekken, geen bedrijf werkt voor niets, ook dvx niet.
Wat ik me afvraag is wat je bij dvx gaat doen: hallo, dit is mijn GTI, waarvan ik niet zeker weet of hij goed gemaakt is, schroeven jullie hem helemaal terug open en kijken jullie of jullie wel zekerheid kunnen geven, liefst gratis? Sorry maar jij kunt daar volgens mij echt niets gaan doen. Daarnaast, loop je het risico dat mocht het echt niet goed zijn, dat je in ieder geval ook niet meer terug kunt vallen op je garage, als ze zien dat anderen aan het blok hebben liggen rommelen.
Maar goed, ik hoop dat je nieuwe "test" in de S stand je de zekerheid zal bieden die je zoekt, vraag is alleen hoeveel dagen je zult moeten blijven testen om zeker te zijn dat het nu echt goed is. Alles kan kapot. Ik ben ook niet meer zo zeker van dit GTI blok, dan ik was bij m`n vorige auto`s, maar je hoort bij elke auto/merken wel van problemen, met distributie, of turbo`s, ik denk dat je gewoon op een normale manier moet rijden en niet constant op het randje gaan. Mijn onzekerheid is ook de reden dat ik deze auto uitsluitend bij de dealer laat onderhouden, zodat ik hun ook ter verantwoording kan roepen mocht er weer iets fout gaan. Iets wat jij met je garage zult moeten doen, in plaats van je portemonnee bij diverse bedrijven open te trekken, geen bedrijf werkt voor niets, ook dvx niet.
Re: GTI 6 kettingschade
Begrijp me niet verkeerd, ik wil niet dat mijn vriend daar ruzie gaat zoeken. Maar ik ben er veel te braaf in, maar mijn vriend die staat erop dat ze alle kosten op hun nemen tussen de 2 bedrijven. Dus laat ik hem effe doen.LouisTfsi schreef:Het is natuurlijk goed mogelijk dat ik het allemaal niet helder zie, maar ik ga er van uit dat als je net een reparatie van 4000 euro hebt laten doen bij een garage, die werk uitbesteed heeft aan een revisiebedrijf, dat je hun verantwoordelijk kunt houden voor het oplossen van het probleem, wat ze nu ook doen want ze maken hem nu zonder kosten. Je vriend met z`n grote mond zal je garantie termijn niet verlengen lijkt me.
Wat ik me afvraag is wat je bij dvx gaat doen: hallo, dit is mijn GTI, waarvan ik niet zeker weet of hij goed gemaakt is, schroeven jullie hem helemaal terug open en kijken jullie of jullie wel zekerheid kunnen geven, liefst gratis? Sorry maar jij kunt daar volgens mij echt niets gaan doen. Daarnaast, loop je het risico dat mocht het echt niet goed zijn, dat je in ieder geval ook niet meer terug kunt vallen op je garage, als ze zien dat anderen aan het blok hebben liggen rommelen.
Maar goed, ik hoop dat je nieuwe "test" in de S stand je de zekerheid zal bieden die je zoekt, vraag is alleen hoeveel dagen je zult moeten blijven testen om zeker te zijn dat het nu echt goed is. Alles kan kapot. Ik ben ook niet meer zo zeker van dit GTI blok, dan ik was bij m`n vorige auto`s, maar je hoort bij elke auto/merken wel van problemen, met distributie, of turbo`s, ik denk dat je gewoon op een normale manier moet rijden en niet constant op het randje gaan. Mijn onzekerheid is ook de reden dat ik deze auto uitsluitend bij de dealer laat onderhouden, zodat ik hun ook ter verantwoording kan roepen mocht er weer iets fout gaan. Iets wat jij met je garage zult moeten doen, in plaats van je portemonnee bij diverse bedrijven open te trekken, geen bedrijf werkt voor niets, ook dvx niet.
Nu ja waarom ik bij dvx zou gaan omdat ze er misschien meer over weten dan mijn garagist die zowat alles in zijn handen heeft van auto's tot bussen tot pompiers.
Dvx is meer gespecialiseerd in auto's volgens mij.
Ik weet het niet meer, ik heb geen zin om mijn wagen elke keer terug in de garage achter te laten met opnieuw het probleem. Waar ze dan toch geen raad mee weten.
Ik hoop dat ik niet meer snel terug moet na maandag als ik de wagen heb.
Ik geef zeker nog een update.
Re: GTI 6 kettingschade
ben zeer benieuwd,hoop dat je hierna van alle zeik af bent,maar laten we daar maar niet te snel van uitgaan.
begrijpelijk ook dat je het allemaal ff niet meer ziet zitten met de wagen en je geloof weg is.
helaas kon ik ook wat mensen die ook zoon elend hebben gehad, bij 1 is het zo erg geworden dat zijn vw liefde in haat is overgeslagen en hij niks meer ervan moet weten,heeft ook deze elend gehad erna 1 volledig niewe motor erin, en 60k verder weer dezelfde elend met de niewe motor.
succes en hopelijk word het opgelost en rijd je snel weer hopelijk met veel plezier rond
begrijpelijk ook dat je het allemaal ff niet meer ziet zitten met de wagen en je geloof weg is.
helaas kon ik ook wat mensen die ook zoon elend hebben gehad, bij 1 is het zo erg geworden dat zijn vw liefde in haat is overgeslagen en hij niks meer ervan moet weten,heeft ook deze elend gehad erna 1 volledig niewe motor erin, en 60k verder weer dezelfde elend met de niewe motor.
succes en hopelijk word het opgelost en rijd je snel weer hopelijk met veel plezier rond
Re: GTI 6 kettingschade
is het niet normaal dat iedere garage vw of niet
toch garantie geeft op nieuwe stukken en werken
bij deze zou ik mij niet laten op zij zetten en eisen dat mijn voertuig gemaakt wordt
onder garantie je kan blijven klooien en van garage naar garage rijden daarmee los je het probleem niet op
en je geldbeugel zal blijven open staan mvg t
toch garantie geeft op nieuwe stukken en werken
bij deze zou ik mij niet laten op zij zetten en eisen dat mijn voertuig gemaakt wordt
onder garantie je kan blijven klooien en van garage naar garage rijden daarmee los je het probleem niet op
en je geldbeugel zal blijven open staan mvg t
mk7 gti 325 pk 525nm
Re: GTI 6 kettingschade
Heb net naar de huidige garage gebeld,
Ze hebben net de cullàs, het revisiebedrijf heeft ze getest en verwarmd om te kijken of er spelling zit op de kleppen maar ze vinden het probleem niet.
Dus ze monteren alles terug onder garantie maar daar ben ik niet bij geholpen.
Morgen heb ik de wagen terug en dan ga ik mij informeren bij een aantal andere garages wat zij voor mij kunnen doen als het probleem zich weer voor doet.
Ik vraag me zelf af of het probleem wel verholpen kan worden...
Ze hebben net de cullàs, het revisiebedrijf heeft ze getest en verwarmd om te kijken of er spelling zit op de kleppen maar ze vinden het probleem niet.
Dus ze monteren alles terug onder garantie maar daar ben ik niet bij geholpen.
Morgen heb ik de wagen terug en dan ga ik mij informeren bij een aantal andere garages wat zij voor mij kunnen doen als het probleem zich weer voor doet.
Ik vraag me zelf af of het probleem wel verholpen kan worden...
Re: GTI 6 kettingschade
Ik denk niet dat andere bedrijven je kunnen helpen, daar de werkwijze bij dergelijke problemen veelal volledige revisie is van de motor. Zoals al eerder door iemand hier gezegd.. Wel duurder dan de plaatselijke reparatie die je hebt laten doen. Mij is verteld door de dealer dat wanneer een motor problemen met kleppen heeft gehad die zuigers geraakt hebben het vrijwel onmogelijk is om op het zicht de werkelijke schade te bepalen. Jou geval lijkt hier een voorbeeld van. Ik vind het heel erg voor je ik denk dat je inderdaad ook niet correct geadviseerd bent, maar als de garage had gezegd dat volledige revisie de enige optie was had je dan daarvoor gekozen?
Re: GTI 6 kettingschade
Ik had liever voor een nieuwe motor gekozen met daar garantie op.LouisTfsi schreef:Ik denk niet dat andere bedrijven je kunnen helpen, daar de werkwijze bij dergelijke problemen veelal volledige revisie is van de motor. Zoals al eerder door iemand hier gezegd.. Wel duurder dan de plaatselijke reparatie die je hebt laten doen. Mij is verteld door de dealer dat wanneer een motor problemen met kleppen heeft gehad die zuigers geraakt hebben het vrijwel onmogelijk is om op het zicht de werkelijke schade te bepalen. Jou geval lijkt hier een voorbeeld van. Ik vind het heel erg voor je ik denk dat je inderdaad ook niet correct geadviseerd bent, maar als de garage had gezegd dat volledige revisie de enige optie was had je dan daarvoor gekozen?
Ik heb de wagen nu 2 dagen terug en ik moet zeggen hij doet het nu nog perfect ( ik ben verbaasd).
De garage heeft alles op hun genomen er was ergens iets misgelopen bij de revisie van de cullàs naarschijnt.
MAAR mijn motorlampje brandt wel weer, maar volgens mij is het de costum downpipe die ik heb laten monteren want de wagen rijdt nog perfect, daar had de garagist me opvoorhand verwittigd dat het een foutcode kon geven. Straks effe langsgaan bij de garage alles nog eens checken.
Enorm bedankt allemaal voor de steun en hulp!
Hopelijk blijft de auto rijden en kan ik er volop van genieten!
Groeten allemaal Alex!
-
- Berichten: 1158
- Lid geworden op: 07 feb 2012, 16:47
- Type auto: Passat CC TSI
Re: GTI 6 kettingschade
Een grotere downpipe met minder cells kat of geen kat geven vaak een fout melding. Deze kan een tuner weg schrijven.
-
- Berichten: 323
- Lid geworden op: 03 aug 2012, 10:54
- Type auto: 2018 VW GOLF R
- Locatie: Beringen België
Re: GTI 6 kettingschade
Allemaal zonde om te lezen 
Mijn vorige wagen was ook een Golf VI GTI, deze heb ik gereden van nieuw tot bijna 200 000km. Altijd bij de dealer onderhouden geweest.
Toen hij 4 jaar was en ongeveer 80 000km had heb ik ook het kettingprobleem gehad.
Mijn dealer heeft het probleem helemaal op hun genomen, tot zelfs een vervangwagen toe heb ik niets moeten betalen. Terwijl er ook maar een wettelijke garantie is van 2 jaar.
De factuur heb ik wel gezien, en die was absoluut niet mals. Alle lof voor deze dealer die daar serieus zijn best gedaan voor heeft!

Mijn vorige wagen was ook een Golf VI GTI, deze heb ik gereden van nieuw tot bijna 200 000km. Altijd bij de dealer onderhouden geweest.
Toen hij 4 jaar was en ongeveer 80 000km had heb ik ook het kettingprobleem gehad.
Mijn dealer heeft het probleem helemaal op hun genomen, tot zelfs een vervangwagen toe heb ik niets moeten betalen. Terwijl er ook maar een wettelijke garantie is van 2 jaar.
De factuur heb ik wel gezien, en die was absoluut niet mals. Alle lof voor deze dealer die daar serieus zijn best gedaan voor heeft!
2018 GOLF MK7.5 R
Stage 2+ 412pk / 556nm by DVX Performance
KW V2
Motec Ultralight MRC2
Stage 2+ 412pk / 556nm by DVX Performance
KW V2
Motec Ultralight MRC2
Re: GTI 6 kettingschade
De wagen rijdt prima! Ben zeer tevreden nu!
Heb ondertussen andere wielen laten steken, hij rijdt wel harder nu maar oke de looks zijn er wel :p
Nu deze zomer plannen voor hem te laten chippen bij dvx, en zo verder en verder
Allemaal bedankt voor de steun. Top forum (thumbs up)
Heb ondertussen andere wielen laten steken, hij rijdt wel harder nu maar oke de looks zijn er wel :p
Nu deze zomer plannen voor hem te laten chippen bij dvx, en zo verder en verder

Allemaal bedankt voor de steun. Top forum (thumbs up)
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten