Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Wanneer stage 4? :/
Wel lekker zo met de zomer in het vooruitzicht en al enkele mooi lentedagen lekker touren. Moet een feestje zijn.
Misschien zie ik je nog wel eens rijden
Wie het laatst lacht ...... snapt de grap niet snel genoeg.
ondertussen werd de auto naar binnen gereden, op de brug geplaatst en begon tom met het demonteren.
na een goed uurtje was de gehele inlaat er al af, en konden we kijken hoe het er vanbinnen uitzag.
hier een foto van hoe 1 van de kamers eruit zag.
Tom vertelde mij dat de vervuiling niet extreem was, en dit zo gebeurt was.
na een paar walnoot schillen verder zag dit alles weer alsnieuw eruit.
omdat mijn auto binnenkort naar JD gaat voor een anabolen kuur, ook gelijk de bougies maar vervangen door NGK's.. we waren immers toch bezig.
toen alles weer in elkaar gezet, dit alles was zo gebeurt. 12;00 stond de auto weer in elkaar.
hieronder nog een foto van de vervuiling die op de wervelklepjes zaten (flaps)
ik merk dat de auto vooral veel lekkerder stationair loopt, en lijkt onderin iets feller.
binnenkort verder bij JDEngineering.
Beste forumlid , ik ben opzoek naar het artikel nummer van de NGK Bobines .. kunt u mij hieraan helpen? Tevens zou ik graag mijn inlaat laten reinigen , iemand een adres in de omgeving Nijmegen (Gelderland)? Alvast bedankt! Groetjes Thomas
het vermogen went wel ja,
Maar als je dan op je kilometer teller kijk..
Tja dan gaat het gewoon echt wel heel hard
Het rijd zo geweldig. Gewoon ALTIJD power,
Hoef niet eens terug te schakelen om vlot te accelereren.
Al doe ik dit wel vaak om dat ik niet alles met lage toeren wil laten dreunen,
Maar dat terzeide. Ik raad het zeker aan om je rocco te laten remappen.
Met ervaring is dat je allereerst een compleet andere auto krijgt.
Dit in positieve zin, maar alles ook veel soepeler lijkt te gaan.
Het luie is er uit, en de auto doet eer aan zijn naam.
Via deze ben ik trouwens hier op het forum terecht gekomen. was aan het "googelen" naar inlaatsystemen voor G6R en kwam deze tegen.
Motorwaardes op 'U' tegen te zeggen... en ik ga ook een van de volgende voor een HF intakesystem