Verlagen met DCC H&R of eibach
Verlagen met DCC H&R of eibach
Hallo allen,
Zo als de meesten van jullie weten bezit een een golf 6R.
Deze staat nog op zn originele poten, dit met het DCC systeem.
Toch zou ik m iets lager willen leggen maar wel met behoud van me DCC,
Een schroefsetje met dcc gaat met net even wat tever,
Maar met veren schijnt dit prima te kunnen.
Nu hoor ik aan alle kanten H&R 20mm dat dat prima kan,
Auto staat netjes en het is behoud van DCC. Kosten omin nabij €230.
Maar ergenst heb ik wel eens gelezen dat dit ook met veren van eibach haalbaar is,
Is dat dan ook met behoud van DCC?
En waarom moet ik h&r of waarom eibach,
Wat zijn de grootste verschillen,
Zoals vermeld, golf 6R, staande op 19" ultraleggera met DCC
Graag jullie mening
Zo als de meesten van jullie weten bezit een een golf 6R.
Deze staat nog op zn originele poten, dit met het DCC systeem.
Toch zou ik m iets lager willen leggen maar wel met behoud van me DCC,
Een schroefsetje met dcc gaat met net even wat tever,
Maar met veren schijnt dit prima te kunnen.
Nu hoor ik aan alle kanten H&R 20mm dat dat prima kan,
Auto staat netjes en het is behoud van DCC. Kosten omin nabij €230.
Maar ergenst heb ik wel eens gelezen dat dit ook met veren van eibach haalbaar is,
Is dat dan ook met behoud van DCC?
En waarom moet ik h&r of waarom eibach,
Wat zijn de grootste verschillen,
Zoals vermeld, golf 6R, staande op 19" ultraleggera met DCC
Graag jullie mening
groetjes, Danny.
HFseries carbon air intake / pipercross filter.
Golf 6R DSG - schalensitze - DCC - JDSTAGE 3 - 395 PK / 516 NM
3"downpipe sportcat / GFB dv+ / loba HPFP / JD-stage 3
Sold: golf 5 GT 1.4 tsi DVX stage 1 210pk / 300nm
HFseries carbon air intake / pipercross filter.
Golf 6R DSG - schalensitze - DCC - JDSTAGE 3 - 395 PK / 516 NM
3"downpipe sportcat / GFB dv+ / loba HPFP / JD-stage 3
Sold: golf 5 GT 1.4 tsi DVX stage 1 210pk / 300nm
- staffpride
- Berichten: 2711
- Lid geworden op: 31 dec 2011, 00:20
- Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
- Locatie: Alblasserdam
- Contacteer:
Re: Verlagen met DCC H&R of eibach
Ik rij zelf met DCC en eibach veren al een aantal jaar. En dat rijd prima.
De standen van het DCC zijn nog duidelijk merkbaar en de comfort stand is ideaal bij wat minder wegdek.
Het zal voor jou H&R worden als je tussen beide wilt kiezen, eibach heeft namelijk geen veren voor de golf6 R in het programma zitten.
De golf R ligt standaard al lager als de GTI
De standen van het DCC zijn nog duidelijk merkbaar en de comfort stand is ideaal bij wat minder wegdek.
Het zal voor jou H&R worden als je tussen beide wilt kiezen, eibach heeft namelijk geen veren voor de golf6 R in het programma zitten.
De golf R ligt standaard al lager als de GTI
Re: Verlagen met DCC H&R of eibach
Oke super, al mijn vragen beantwoord in 1 bericht.
Bedankt
Bedankt
groetjes, Danny.
HFseries carbon air intake / pipercross filter.
Golf 6R DSG - schalensitze - DCC - JDSTAGE 3 - 395 PK / 516 NM
3"downpipe sportcat / GFB dv+ / loba HPFP / JD-stage 3
Sold: golf 5 GT 1.4 tsi DVX stage 1 210pk / 300nm
HFseries carbon air intake / pipercross filter.
Golf 6R DSG - schalensitze - DCC - JDSTAGE 3 - 395 PK / 516 NM
3"downpipe sportcat / GFB dv+ / loba HPFP / JD-stage 3
Sold: golf 5 GT 1.4 tsi DVX stage 1 210pk / 300nm
Re: Verlagen met DCC H&R of eibach
Zou als het goed is moeten kunnen zonder te raken toch?
OZ ultraleggera 225-35-19
OZ ultraleggera 225-35-19
groetjes, Danny.
HFseries carbon air intake / pipercross filter.
Golf 6R DSG - schalensitze - DCC - JDSTAGE 3 - 395 PK / 516 NM
3"downpipe sportcat / GFB dv+ / loba HPFP / JD-stage 3
Sold: golf 5 GT 1.4 tsi DVX stage 1 210pk / 300nm
HFseries carbon air intake / pipercross filter.
Golf 6R DSG - schalensitze - DCC - JDSTAGE 3 - 395 PK / 516 NM
3"downpipe sportcat / GFB dv+ / loba HPFP / JD-stage 3
Sold: golf 5 GT 1.4 tsi DVX stage 1 210pk / 300nm
- Race Eend
- Berichten: 1327
- Lid geworden op: 17 apr 2011, 10:15
- Type auto: A3 SB 2.0 TFSI DSG
- Locatie: Lochem
- Contacteer:
Re: Verlagen met DCC H&R of eibach
ET is daarin ook belangrijk, maar normaliter moet dat prima gaan.
A3 8P SB 2.0 TSI 200pk Quattro DSG6 475pk & 560Nm - http://www.jdengineering.nl
Re: Verlagen met DCC H&R of eibach
Ik heb volgensmij ET35
Weet iemand ook hoe je dan zit met TTRS remmerij,
Hoeveel MM spacer moet je dan steken?
Weet iemand ook hoe je dan zit met TTRS remmerij,
Hoeveel MM spacer moet je dan steken?
groetjes, Danny.
HFseries carbon air intake / pipercross filter.
Golf 6R DSG - schalensitze - DCC - JDSTAGE 3 - 395 PK / 516 NM
3"downpipe sportcat / GFB dv+ / loba HPFP / JD-stage 3
Sold: golf 5 GT 1.4 tsi DVX stage 1 210pk / 300nm
HFseries carbon air intake / pipercross filter.
Golf 6R DSG - schalensitze - DCC - JDSTAGE 3 - 395 PK / 516 NM
3"downpipe sportcat / GFB dv+ / loba HPFP / JD-stage 3
Sold: golf 5 GT 1.4 tsi DVX stage 1 210pk / 300nm
- staffpride
- Berichten: 2711
- Lid geworden op: 31 dec 2011, 00:20
- Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
- Locatie: Alblasserdam
- Contacteer:
Re: Verlagen met DCC H&R of eibach
ET35 staat al heel ver naar buiten, dan gaat het sowieso aanlopen. Max is eigenlijk et45 met 225 bandjes en
dan moet je voor je binnenschermen al iets aanpassen (schroefmod)
dan moet je voor je binnenschermen al iets aanpassen (schroefmod)
Re: Verlagen met DCC H&R of eibach
Hmm, oke nier echt ideaal dus. Weet iemand ook hoeveel mm spacer je moet steken met ttrs remmerijstaffpride schreef:ET35 staat al heel ver naar buiten, dan gaat het sowieso aanlopen. Max is eigenlijk et45 met 225 bandjes en
dan moet je voor je binnenschermen al iets aanpassen (schroefmod)
groetjes, Danny.
HFseries carbon air intake / pipercross filter.
Golf 6R DSG - schalensitze - DCC - JDSTAGE 3 - 395 PK / 516 NM
3"downpipe sportcat / GFB dv+ / loba HPFP / JD-stage 3
Sold: golf 5 GT 1.4 tsi DVX stage 1 210pk / 300nm
HFseries carbon air intake / pipercross filter.
Golf 6R DSG - schalensitze - DCC - JDSTAGE 3 - 395 PK / 516 NM
3"downpipe sportcat / GFB dv+ / loba HPFP / JD-stage 3
Sold: golf 5 GT 1.4 tsi DVX stage 1 210pk / 300nm
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten