Helaas is het mij nu overkomen... vorige week is mijn RNS 510 navigatie gestolen in de garage op mijn werk op de Waalhaven.
belachelijk dat zelfs daar je auto niet veilig staat..
Bij het inbreken is mijn bijrijders (lederen)stoel beschadigd, er zijn een aantal barsten/sneetjes gemaakt op de rugzijde, en zitting
.... erg zonde.
Wordt allemaal vergoed gelukkig, alleen heb ik a/s weer een afspraak want bij het ophalen van mijn auto kwam ik erachter dat niet alles (mooi) is dichtgemaakt en is vervangen
Ook is blijkbaar met de volle knietjes op mn stoelen gezeten. Met resultaat, diep ingevallen stoelen alsof er een 130KG persoon in heeft gesprongen.
Ben bang dat zij dit niet zomaar kunnen repareren maar ben er echt niet te spreken over, houdt de stoelen elke maand schoon en smeer deze in met Gliptone.
Er mogen van mij zelfs geen mensen zomaar op de achterbank

Heb vandaag het rapport gekregen van de Expert en daar wordt medegedeeld dat er 50% afschrijving van toepassing is en ik dus een bedrag van EUR 1054,- toegekend krijg voor de navigatie
Mijn vraag is, is dit normaal? wil het liefst weer het zelfde systeem in mijn auto..
maar om dan nog een bedrag van 1000 bij te leggen gaat mij toch iets te ver..
Zeker als de dieven elk moment de garage in kunnen duiken om nog een keer toe te slaan

Zijn er overigens andere goeide systemen te krijgen?
heb verschillende sites gevonden zoals inbouwnavigatie.com en navaudio
zie echter dat dit rivalen zijn en elkaar online niet aanbevelen
kom niet ver zo..