Dit is dan ook een nadeel van een forum (zoals ook in mails en sms) ook gebeurd. De intonatie is soms niet helemaal duidelijk. Het Kerel, wie wil je nou voor de gek houden dat ik misschien beter anders neer kunnen zetten met. Wat je wil gaat niet of iets van die strekking. Fanboys zijn niet cool. Een stevige discussie kan ik meer waarderen en denk ook dat daar meer info in zit dan oooohw Chris wat jij zegt of oohw Mark of OOOH Mackdennis. Kunnen wel mensen het met je eens of oneens zijn maar dat maakt de discussie dan alleen maar leuker ook al kan dat dan wel eens verkeerd uitpakken.
Maar zoals Mark al aan geeft 419 pk is echt een no go met een k04 en voor een td05 maakt niemand een downpipe en dan MOET jezelf wat gaan maken. Geeft ook wel een beetje aan hoe iedereen gefocust is op wat ie wil zin. Zet je een run van 419 pk neer van een 2.0 tfsi en iedereen denkt soooow lekker verder rellen. (topic ging immers over dyno's). Het is mijn 374 pk (k04) run over een nieuwe run (td05) van mijn auto heen. beide 3" downpipe. op dezelfde plek verloopt de uitlaat naar 2,75" zelfde demping enzovoorts.
Maar goed als je graag de meeste pk's uit een k04 wil kan dat prima hoor. de 374 pk is het getal wat je moet verslaan (Mark als ik lieg corrigeer me ff) Maar met die waarde gaat je turbo niet heel lang heel blijven. Ik denk dat 365 pk heel mooi en het matje is voor een k04.
Maar zoals Mark ook al aangeeft koelen is het codewoord. Ik weet dat een dude in Engeland door de 400 pk heen gaat met zijn k04. Hieronder staat 2 runs van hem 1 zonder lachgas en eentje met. Let wel dit is geen normaal injectie kitje ala fast and the furious (golfjes gti hebben immers ook geen 38 versnellingen zoals in die films) Hier zit een controlleren tussen. Dan vind ik nog wel dat deze vrij vroeg gebruikt wordt ook voor vermogen en niet alleen om te koelen. Ik ben zelf niet direct een voorstander van lachgas. Echter als je het gebruikt om bijvoorbeeld met een heel klein snuifje je hele grote turbo op gang te brengen of het als koelmiddel te gebruiken dan zie ik er wel wat in.
Maar onthoud wel!!! Lachgas is voor baby's........Als de fles leeg is gaan ze huilen!