Interessepeiling: Origineel NL Golf 2 GTI 1984, complete reb

Hier kan je alle gesloten onderwerpen vinden. Vaak staan er in gesloten onderwerpen nuttige zaken en deze blijven op deze manier beschikbaar. Forum is alleen lezen.
Gesloten
Florish
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 okt 2016, 15:08
Type auto: Golf 2 GTI 1984

Interessepeiling: Origineel NL Golf 2 GTI 1984, complete reb

Bericht door Florish »

Goedemorgen,

Bij deze een interessepeiling voor mijn volledige rebuild 1984 GTI golf 2 in de kleur Lhasa Green LA6V. Dit is een originele Nederlandse auto (23 november 1984 - LP39YT, boekjes aanwezig)
reden hiervan is dat prioriteiten aan het verschuiven zijn (huis etc.) en ik niet weet wanneer ik de auto af kan maken en hoeveel ik hem dan ga gebruiken. Auto gaat eventueel alleen weg voor het juiste bedrag, ALLES aan deze auto is nieuw, alleen de puntjes moeten nog op de i gezet worden (alles is erbij) en dan kan hij de weg op.

Onderstaand een topic op het volksforum, waar een beetje in te lezen is wat er allemaal aan gedaan is. Motor en auto zijn matching numbers (heb certificaat uit wolfsburg) en auto is volledig opnieuw opgebouwd.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


[url]http://volksforum.co...23&page=1&pp=20[/url]


Kleine greep uit wat er aan gedaan is:

- ALLES is gecoat qua onderstel en in de powerflex rubbers
- volledige remmerij is nieuw
- ALLE bouten zijn origineel vw nieuw gekocht
- het volledige blok is gereviseerd en opnieuw opgebouwd, opgeboord en andere nokkenas erin (bon van 3500 euro aanwezig) , bak voor 500 euro gereviseerd , zelfs volledige schakel mechanisme is vernieuwd.
- alles is opnieuw gespoten en de kleinste dingetjes zijn nieuw en liefst origineel VW gekocht. Zelfs de grill heb ik NIEUW en origineel gekocht (á 300 euro) en een bekrachtigd stuurhuis NIEUW gekocht, om maar iets te noemen.
- alle rubbers zijn origineel classicparts VW rubbers
- volledige interieur is er bij

Te veel om op te noemen, het is een volledig nieuwe auto en dat is al te zien op de foto's en alle bonnen die ik thuis heb, geen halve restauratie maar alles is in principe nieuw waar dat kan.

Motor draait al en zou kunnen rijden nu (heb v.d. week de aandrijfassen gemonteerd, ook gecoat en nieuwe homokineten allemaal, dus vandaar nog niet eerder gereden).

Het is dus echt de puntjes op de "i":

- Striping rondom erop (sticker)
- spoiler op de achterruit
- interieur voortapijt erin (erbij) en stoelen voor erin (erbij), deurpanelen erop (erbij) en dashboard vast zetten.
- motor af laten stellen met viergastester en uitlaat goed vastdraaien (zit onder de auto maar moet even op de brug)
- Originele schokbrekers zitten er nu op ivm opbouw
- verder wat kleine dingetjes her en der als een ruitenwisser etc., de finishing touch


Auto gaat dus alleen bij serieuze interesse eventueel weg, richtprijs is 11.000 euro. , reken maar na wat een complete rebuild kost, met alle onderdelen nieuw. Zit ondertussen al tegen de 20k denk ik.

Bij eventuele interesse graag PB

Met vriendelijke groet,

Floris
Gesloten

Terug naar “ARCHIEF”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten