Leuke gadget, maar helaas komt ie amper voorbij. Startte vanmorgen op met enkele seconden klokje, radioscherm en direct daarna navigatiescherm. Geen "nasty" GTI gezien.Verlengsnoer schreef:Ik had de vraag gesteld hoe het zit met het niet elke keer verschijnen van het logo. Heeft volgens hem te maken met de slaap stand die na een bepaalde tijd intreedt (net zoals hier op het forum vermeld).
Het ligt niet aan deze tool; ik had het originele bootscreen ook niet lang in beeld. Toevallig zojuist weer even wel.Verlengsnoer schreef:Ook ik had vanochtend mij logo niet! Ik heb er nooit op gelet maar ja als dat scherm niet elke keer verschijnt weet ik t ook niet.
Misschien bij een volgende release van deze tool... Ik weet dat de ontwikkelaar hiervan bezig is met andere tweaks. Ik blijf zijn site volgen!
Ook jouw en onze oosterburen zijn op hun gti forum met jouw uitvinding actief.netdata schreef:Hoi allen,
Ik ben blij met de leuke commentaren op mijn online tooltje.
Vooral leuk lezen is dat het ook bij de meeste werkt !
Dat minder positief zien, moet je wel relativeren. Er lopen daar soms wat minder "flexibele" personen rond.netdata schreef:Hoi wehoo,
Welk navigatiforum bedoel je waar men niet zo positief er tegenover staat, dan ga ik eens een kijkje nemen daar.
Thanks
2 maal vergrendelen dus. Ga het proberen, ben nieuwsgierig. Heb ooit ergens gelezen dat 2 maal vergrendelen ook een andere functie heeft. Welke precies weet ik niet meer, maar zal dit nog trachten op te zoeken.Verlengsnoer schreef:Wie weet kun jij het van het weekend bij jou testen Wehoo...
Ik ben benieuwd. Ik blijf het proberen. Vandaag weer een dvd gebrand. De rns gereboot door de eject knop vast te houden + de knop ernaast + de setup knop. Komt dan op met dat hij de swl cd niet kan vinden. Deze ingebracht. tratel tratel ratel alles koek en ei , update image gevonden etc. wil je deze laden *(verder gaan), ok. en hoppppppa weer de foutmelding.KlouxOne schreef:ik ga dit volgende week ook is even testen. misschien dat ik er uit kom. ik zal mijn bevindingen hier op het forum delen
GolfL schreef:Welk merk DVD is het? en is het een - ?
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 5 gasten