Zopas kom ik van de dealer, IT HAS ARRIVED ! Vrijdag mag ik er om gaan, het gaat om een Golf 7 GTI ClubSport DSG.
Vorige keer heb ik op dit forum gevraagd of de meerprijs van een DCC wel de moeite is, oorspronkelijk besteld zonder, maar door menig reacties hier toch overtuigd geraakt. Ik heb de optie DCC alsnog kunnen bijvoegen desondanks het getekende contract (maar nog niet in productie gelukkig).
Niettemin heb ik geen Xenon lichten genomen, dit vond ik dan weer TE duur (en ja, hij is wel vetter met, maarja...). Wat wel meteen opviel daarnet, is dat het rode lijntje NIET doorloopt in de koplampen als je geen Xenon neemt. Dit wist ik niet op voorhand namelijk... Vind ik spijtig eigenlijk, is toch iets kenmerkends vind ik van de 7-serie...
Daarom heb ik, louter informatief, gevraagd aan de VW garage als er ook achteraf Xenon kon worden ingebouwd (op internet vind ik ze aftermarket wel), maar hij zei van niet gezien er ook een schakeldoos achter de koplamp zit die de Xenons aanstuurt (dewelke er nu dus niet zou inzitten), whatever ik ben hier een leek in. Klopt het wat men zegt dat ik dus geen Xenon kan laten inbouwen achteraf? Dan wel met dat kenmerkend rode lijntje natuurlijk en schakeldoos (+bijhorend onderdelen). Sowieso zei men daar, dat als ik die Xenons kon aankopen, dat zij dat het in ieder geval niet inbouwen en ik elders te rade zou moeten gaan.
Hebben jullie ervaring hiermee? Of advies? Ik ga het nu laten voor wat het is, maar eventueel binnen x-aantal tijd, en mits terug wat budget, dat ik het toch zou laten doen.
Bedankt voor de reacties alvast!
Grtz!
EDIT #1 : Graag ook een adresje/informatie van een bedrijf/autohandel die zoiets kan (liefst in België, of zo dicht mogelijk) tegen de grens aan
EDIT #2 : Eerste foto (ik neem er wat meer als ik hem heb, nu ziet het er nog niet zo uit natuurlijk)