5 cilinder golf gti?
5 cilinder golf gti?
Kwam deze golf tegen op marktplaats
cilinders: 5
2500cc automaat
(import)
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/volk ... e=lr&pos=1
cilinders: 5
2500cc automaat
(import)
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/volk ... e=lr&pos=1
Re: 5 cilinder golf gti?
in het land van trump was dat een keuze voor de cubic inch lovers
Daar verbaas ik me zo vaak over. Snap dat niet iedereen fotograaf is, maar wanneer je iets kostbaars wilt verkopen mag je toch wel 'n beetje je best doen op de foto's vind ik.Maarten schreef:Geweldige foto's...
New: Golf MK7 R Lapiz Blue
Sold: Leon Cupra JD stage 2 - 407 PK - 541 NM
Sold: R20 Rising Blue/ 335 PK - 433 NM/ OZ Ultra's 19"
Sold: Candy white EDITION 35 - JD stage 2 / CTS intake / 357 PK - 460 NM/ OZ Ultra's 19"
Sold: Leon Cupra JD stage 2 - 407 PK - 541 NM
Sold: R20 Rising Blue/ 335 PK - 433 NM/ OZ Ultra's 19"
Sold: Candy white EDITION 35 - JD stage 2 / CTS intake / 357 PK - 460 NM/ OZ Ultra's 19"
ChielED35 schreef:Daar verbaas ik me zo vaak over. Snap dat niet iedereen fotograaf is, maar wanneer je iets kostbaars wilt verkopen mag je toch wel 'n beetje je best doen op de foto's vind ik.Maarten schreef:Geweldige foto's...
Behalve dat kijk alleen even maar naar de bestuurders stoel hoe die der uit ziet, met 124xxx km op teller. Denk meer 224xxx km!

tja zal moeilijk te achterhalen zijn hoeveel die echt gelopen heeft met invoeren etc...
Had er alleen nog nooit van gehoord (heeft ook een pak minder vermogen als de 2.0 tfsi)
Misschien atmosferisch?
Had er alleen nog nooit van gehoord (heeft ook een pak minder vermogen als de 2.0 tfsi)
Misschien atmosferisch?
-
- Type auto: Passat CC TSI
Idd een V5 atmosferisch. In de usa normale verschijning, hier alleen met import. Zoals altijd wat die Amerikanen willen, veel inhoud, weinig vermogen.JorisZZZZ schreef:tja zal moeilijk te achterhalen zijn hoeveel die echt gelopen heeft met invoeren etc...
Misschien atmosferisch?