Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Met de denvers ligt t er maar net aan welke schijven blokken combinatie je hebt gezien de r32 in mijn set wel aanliep...was genoodzaakt 5mm spacers te gebruiken voor de winterset
jannick schreef:Met de denvers ligt t er maar net aan welke schijven blokken combinatie je hebt gezien de r32 in mijn set wel aanliep...was genoodzaakt 5mm spacers te gebruiken voor de winterset
Je moet ook niet te hard remmen Jannick, dan zet het uit
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
VW Polo AW GTI Stage 1+: 265PK VW Golf 6R DSG Stage3 + DSG tuning: 405PK VW Golf VI GTI DSG Stage1: 291PK VW Polo 6R BM Opel Astra GSI
jannick schreef:Met de denvers ligt t er maar net aan welke schijven blokken combinatie je hebt gezien de r32 in mijn set wel aanliep...was genoodzaakt 5mm spacers te gebruiken voor de winterset
Je moet ook niet te hard remmen Jannick, dan zet het uit
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Is dat t ik zal me inhouden de volgende keer
Jij n andere reden waarom t bij andere wel past bij mij niet? Heb veel gecontroleerd maar zou niks anders kunnen verzinnen als dikkere blokken..(zijn echt dik)
Dus mijn Detroits passen direct zonder spacers over de R32 remmen? Fantastisch.
Zijn er hier ook leden met R32 remmen en de genoemde 3SDM 0.01 in 18 inch/8,5J ET45?
Aankomende week een Goodridge slangenset bestellen en Ferodo blokken en dan ga ik de set plaatsen tegelijk met de nieuwe AP schroefset die al klaar ligt...
Dat is wel vreemd dan. Weet je wel zeker dat het een R32 set is en niet een vergelijkbare set met net afwijkende maten? Geen idee of die er zijn hoor, ben maar even hardop na aan het denken
Dat is wel vreemd dan. Weet je wel zeker dat het een R32 set is en niet een vergelijkbare set met net afwijkende maten? Geen idee of die er zijn hoor, ben maar even hardop na aan het denken
Is zekerweten een r32 set...kwam echt net 2-3mm te kort...ben ook echt tijd aan t kijken en zoeken geweest vind t maar raar maar alles is prima zo als blokken ingesleten zijn kan de spacer er tusse uit