Hallo,
Ik heb 2 vragen over de verlichting van mijn GTI, dus ik dacht ik stel ze hier even. Om duidelijk te zijn, ik heb zowel xenon als led.
1. Als de verlichting op "auto" staat, doet alleen de dagrijverlichting het (dus de led) en gaat de xenon niet aan als het donker wordt, ook de binnenverlichting van de tellers etc blijft uit. Pas als ik de verlichting handmatig op de stand naast "auto" zet, gaat alles aan. Kan dit duiden op een kapotte lichtsensor? Of moet ik dit nog ergens anders instellen of zo?
2. Kan ik het zo instellen dat als ik de auto van slot haal, de led al gaat branden? Ik heb zowel "coming home" als "leaving home" verlichting op 30 seconden staan, dit is de buitenverlichting ging ik vanuit, maar dit blijft niet branden als ik de auto op slot doe, en gaat ook niet aan als ik 'm van slot doe.
Alvast bedankt!
Vraagje over verlichting
Vraagje over verlichting
Groet
Mechiel
Golf 6 GTI | Carbon Steel Grey
Mechiel
- NielsED30
- Type auto: MK7 GTI Clubsport
- Contacteer:
Re: Vraagje over verlichting
Zit de xenon er fabrieksaf in? Wellicht een keer gerommeld met de coderingen in je BCM? Ik had pas namelijk ook iemand met zulke storingen, toen bleek dat iemand de landcode in z'n BCM voor verlichting op Scandinavië had gezet om de US-Lights uit te kunnen krijgen (voor APK). Toen ging echter de dimlichten helemaal niet meer uit.. Kwestie van codering terugzetten en het werkte weer.
Golf VII GTI Clubsport - 375PK, 500NM
Ex: Golf VI GTI - 285PK, 415NM
Ex: Golf V GTI Edition30 - 385PK, 506NM
Ex: Golf IV GTI 25 Jahre Jubileum Edition - 310PK, 430NM
Ex: Golf VI GTI - 285PK, 415NM
Ex: Golf V GTI Edition30 - 385PK, 506NM
Ex: Golf IV GTI 25 Jahre Jubileum Edition - 310PK, 430NM
Yes, het is affabriek.NielsED30 schreef:Zit de xenon er fabrieksaf in? Wellicht een keer gerommeld met de coderingen in je BCM? Ik had pas namelijk ook iemand met zulke storingen, toen bleek dat iemand de landcode in z'n BCM voor verlichting op Scandinavië had gezet om de US-Lights uit te kunnen krijgen (voor APK). Toen ging echter de dimlichten helemaal niet meer uit.. Kwestie van codering terugzetten en het werkte weer.
Ik moet binnenkort nog langs de dealer, als ik het tegen die tijd zelf nog niet heb opgelost vraag ik het meteen even

Groet
Mechiel
Mechiel
- vwuni
- Type auto: Golf 7 R-Line
Anders even contact opnemen met onze forum sponsor Erwin van EM Services.
Als ik jouw vragen lees weet hij daar wel raad mee.
Succes
Succes
VW Golf MK7, 1.4 TSI "R-line" 2014
VW Lupo 1.4 16V 2002
VW Golf MK1 cabrio "Sportline" 1993
VW Lupo 1.4 16V 2002
VW Golf MK1 cabrio "Sportline" 1993
Thanks, ik heb hem even een pb gestuurd!vwuni schreef:Anders even contact opnemen met onze forum sponsor Erwin van EM Services.
Succes
Groet
Mechiel
Mechiel