De Golf verkeerd zowel technisch als vanbinnen als buiten in zeer goede staat. De volledige onderhoudshistorie is bekend, onderhoudsboekjes zijn aanwezig en de Golf heeft een recente APK (03-01-2018). De handgeschakelde 6-versnellingsbak schakelt perfect en de koppeling is nog zoals die moet zijn. De kilometerstand is op dit moment 175.620KM en NAP logisch.
In juli 2016 heb ik direct 4 nieuwe Dunlop Sportmaxx RT 225/40/R18 banden om de matzwarte Monza II velgen laten leggen. Deze zijn dus zo goed als nieuw.
Daarnaast heb ik de auto wekelijks gewassen (Pre-wash met snowfoam, daarna met de hand) en gestofzuigd. Hierdoor staat de auto er tiptop bij.
De GTI Edition 30 kenmerkt zich technisch gezien door een ander motorblok t.o.v. de reguliere GTI. Het 2.0 TFSI-motorblok is nagenoeg gelijk aan die van de Audi S3 en Seat Leon Cupra R. Dit houdt in dat onder andere het onderblok versterkt is, er een andere turbo (K04) gemonteerd is. Dit resulteert in 230PK en 300NM koppel.
Qua uiterlijk onderscheidt de Edition 30 zich door meegespoten bumpers en sideskirts, kersenrode achterlichten, Edition 30-badges en de half leder/GTI-ruitjesstof bekleding.
De Golf is voorzien van alle denkbare opties, op parkeersensoren na:
- 18” Lichtmetalen velgen “Monza II”
- Radio-navigatiesysteem “RNS510”
- Telefoonmodule Premium (Bluetooth)
- Xenon koplampen met koplampsproeiers
- Schuif-/Kanteldak
- Stoelverwarming
- Multifunctioneel stuurwiel
- Alarm klasse 3
- Regen- en Lichtsensor
- Zwarte hemel
- Sonniboy zonneschermen voor de achterruit en achterste zijruiten
- Boordcomputer uitbreidingsmodule (Olietemperatuur, Resterende tankinhoud etc.)
Vraagprijs €14.950,00
Voor meer informatie stuur me een email (timspaans@outlook.com) of een Whatsappje (0653136532). Bellen mag natuurlijk ook. Bieden mag maar doe dit via een privé bericht en hou het netjes.
Inruil van een Golf 6 GTD DSG of BMW 335D coupé is mogelijk. Geen andere auto’s aanbieden AUB, daar ben ik niet in geïnteresseerd.