Het zijn de chrome wielen, en ze moeten absoluut opnieuw verchroomd worden (ik zou ze stralen en poedercoaten). Op drie velgen liggen nog goede Pirelli's (maar die passen niet onder onze auto's). Op een velg niet meer, omdat het ventiel een klein beetje lekt. Je kan geen scheur zien of andere schade, maar ze weten na uitvoerig testen dat hij absoluut bij het ventiel heel langzaam lekt.
Met andere woorden: Bentley 19 inch complete set, dat een nieuwe eindafwerking en wellicht een kleine reparatie rond het ventielgat nodig heeft. Mag volgens mij weg voor rond de €1000. Met reparatie en opnieuw spuiten/coaten/verchromen heb je dus een zgan set Bentley 19". Lijkt me niet gek (ik heb en houd 18"

Ze zijn absoluut rond en recht en dat mag je zeker ter plekke laten checken/zien met al hun apparatuur.
Ik heb helaas geen foto's maar bij serieuze interesse kan ik dat zeker vragen. Hij gaat ze zelf niet verkopen, maar ik heb gemeld dat ik wel een gokje wil wagen hier op het forum, want ze liggen nu stof te verzamelen. Ze houden zelf niet van "gedoe".
Laat maar weten of er geinteresseerden zijn, dan zal ik een paar foto's vragen.