Ik heb nu al een tijdje een golf 5 gti en zit nu toch al een tijdje met het gedoe rond mijn uitlaat.
Ik heb via via een mooie 3inch downpipe van milltek kunnen kopen met de volledige lijn naar achteren op de einddemper na.
Dus ik heb ik de orginele einddemper laten zitten en hier netjes een verloopstuk op gemaakt zodat hij op de milltek pijp paste
Echter maakte dit zoveel lawaai en gedreun in de auto dat alles begon te trillen en doen en het zwaar iritant werdt.
Dus ik naar celtemp om een mooie racekat er tussen te laten lassen echter hielp ook dit niet.
Van de week een mooie simons uitlaat binnen gekregen omdat ik na een half jaar wel genoeg had van het zoeken naar een losse milltek demper .
Gisteren de simons demper gemonteerd en nu is hij alleen wel heel erg stil , en de dsg farts die ik had en erg gaaf vond zijn nu ook gewoon volledig weg eigenlijk
Nu is mijn vraag hebben jullie misschien hier een oplossing voor dat het geluid toch enigzins beschaafd blijft maar wel lekker roffelt met schakelen (dsg)
Zou het zonde vinden als ik nu weer een complete milltek catback moet gaan kopen om weer een beetje geluid terug te krijgen .....
Evt een optie de simons uitlaat een beetje leeg te laten halen ? Of zou hij dan weer teveel lawaai maken met een gedreun in de auto op vooral de snelweg ....
Graag van jullie wat opties

Groetjes mitchell