Vandaag het probleem gehad dat de auto stationair van 800 naar 2000 toeren liep en weer terug en weer op enz.
Ben gelijk naar Vw garage gereden en kon in de middag terecht.
Gelijk maar even op internet gezocht wat het eventueel kon zijn.
De PCV klep dus.
In middag auto bij garage gebracht, en monteur die er het probleem zou oplossen reed wel erg hard van het terrein af in mijn ogen.
De proefrit dus?? Stationair draaien was voldoende volgens mij.
Maar goed ik wilde wel weten wat het was en ben gaan kijken of ik de auto ergens zag staan in de werkplaats.
Deze stond buiten met kap open en motorplaat op de grond, monteur zei dat klep stuk was en dat er wel meer aan mijn auto mankeerde.
Oké wat dan, de koppeling was op volgens hem, ja ik rook al gelijk verbrande remmen of koppeling.
Ik zelf heb daar nog nooit last van gehad, en heb dat ook gezegd.
Heb hem gevraagd of hij wel normaal met mijn auto gereden had. Hij zei van wel. Maar hoe kon de koppeling dan zo stinken echt heel erg. Ben zelf automonteur geweest vroeger dus weet er wel wat van af, ook dat dat de meeste monteur met voet op de koppeling rijden.
Ik ben er 3 minuten geleden gewoon mee komen aanrijden en er stonk niks.
Hele discussie dus, en monteur besloot om te stoppen met reparatie, vond ik wel prima.
Ik heb toen de klep gekocht en deze zelf maar gemonteerd.
Waarom kunnen ze niet normaal met je spullen om gaan??
PCV Klep
Re: PCV Klep
Zou maar eens een klachtenbrief gaan schrijven dan...
Golf V GTI 08 Black Magic Pearl
Forge PCV Delete / GFB DV+ / 3" DownPipe / CTS Turbo Intake
Forge PCV Delete / GFB DV+ / 3" DownPipe / CTS Turbo Intake
- ED30Erwin
- Berichten: 375
- Lid geworden op: 28 mar 2016, 14:44
- Type auto: Golf mk5 gti Ed30
- Locatie: Onder nap
Re: PCV Klep
Ja wel een bizar verhaal 

- NielsED30
- Berichten: 1231
- Lid geworden op: 11 aug 2011, 20:49
- Type auto: MK7 GTI Clubsport
- Locatie: Dordrecht
- Contacteer:
Re: PCV Klep
Walgelijk om te lezen over je concullega's..
Ik snap het niet als monteur zijnde. Het moment dat er een GTI sleutel in je handen gedrukt word met een probleem, dat je gelijk denkt; "jeej trappeuh!!".
Als ik iemand zijn paradepaardje 'onder mijn hoede' krijgt als ik aan het werk ben, ben ik juist extra voorzichtig...
Ik snap het niet als monteur zijnde. Het moment dat er een GTI sleutel in je handen gedrukt word met een probleem, dat je gelijk denkt; "jeej trappeuh!!".
Als ik iemand zijn paradepaardje 'onder mijn hoede' krijgt als ik aan het werk ben, ben ik juist extra voorzichtig...
Golf VII GTI Clubsport - 375PK, 500NM
Ex: Golf VI GTI - 285PK, 415NM
Ex: Golf V GTI Edition30 - 385PK, 506NM
Ex: Golf IV GTI 25 Jahre Jubileum Edition - 310PK, 430NM
Ex: Golf VI GTI - 285PK, 415NM
Ex: Golf V GTI Edition30 - 385PK, 506NM
Ex: Golf IV GTI 25 Jahre Jubileum Edition - 310PK, 430NM
Re: PCV Klep
Dat je met een GTI even gas wil geven oké.. maar zo met een klanten auto omgaan waar de klant BIJ is is bizar. Succes iig
Golf V GTI 08 Black Magic Pearl
Forge PCV Delete / GFB DV+ / 3" DownPipe / CTS Turbo Intake
Forge PCV Delete / GFB DV+ / 3" DownPipe / CTS Turbo Intake
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 4 gasten