knipperlicht probleem
knipperlicht probleem
Ik heb een vaag probleem met mijn rechterknipperlicht aan de voorkant. Deze werkt meestal niet. Heel soms wel maar das tijdelijk. Ik heb het lampje al vervangen, de knipperlicht/cruisecontrol hendel ook. Helaas geen resultaat. Als ik de auto uitlees krijg ik geen foutmelding te zien. Ik heb geen idee wat het nu kan zijn. Jullie?
-
- Type auto: Golf MK5 GT sport
Re: knipperlicht probleem
Wat veel voorkomt is dat de fitting inbrandt in de koplamp.
Dus dan raken die pinnetjes van zwarte deel waar je lampje indraait niet meer de connectors in de koplamp. Daar zou je even naar kunnen kijken.
Hopelijk is het beetje duidelijk.
Dus dan raken die pinnetjes van zwarte deel waar je lampje indraait niet meer de connectors in de koplamp. Daar zou je even naar kunnen kijken.
Hopelijk is het beetje duidelijk.
Daily driver: Golf MK5 GT Sport
Sunday driver: Ford LTD ‘79 (mr Blue)
Ik denk dat ik het begrijp
Kun je alleen iets specifieker zijn hoe het er zou kunnen zien als het ingebrand is? Als de koplamp niet is gedemonteerd wordt het sowieso een moeilijk verhaal om het goed te bekijken, of...?
O, en by the way, knipperlicht werkt ook niet als ik het armatuur uit de koplamp haal, terwijl de linkerkant dan wel gewoon werkt.

Kun je alleen iets specifieker zijn hoe het er zou kunnen zien als het ingebrand is? Als de koplamp niet is gedemonteerd wordt het sowieso een moeilijk verhaal om het goed te bekijken, of...?
O, en by the way, knipperlicht werkt ook niet als ik het armatuur uit de koplamp haal, terwijl de linkerkant dan wel gewoon werkt.
-
- Type auto: Golf MK5 GT sport
Klopt het is lastig zichtbaar. Vaak zijn die 2 aansluitpuntjes een beetje zwart. Je kan ze ook proberen beetje bij te buigen dan maken ze weer wat beter contact.
Nee computer ziet dat er dan geen lampje is dus stuurt dan ook geen knipperlicht aan.
Vaak ook als je lampje vervangt is even contact aan en uit zetten en dan pas richting aangeven. Dan reset de computer zichzelf namelijk.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Nee computer ziet dat er dan geen lampje is dus stuurt dan ook geen knipperlicht aan.
Vaak ook als je lampje vervangt is even contact aan en uit zetten en dan pas richting aangeven. Dan reset de computer zichzelf namelijk.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Daily driver: Golf MK5 GT Sport