Golf 6 GTI gestolen
-
- Type auto: Golf 6 GTI
Golf 6 GTI gestolen
Gestolen Golf 6 GTI
Kleur Zwart
waar : hotel van der valk a4
Wanneer : tussen 30 april en 15 mei
kenteken : 24-JVG-8
Kleur Zwart
waar : hotel van der valk a4
Wanneer : tussen 30 april en 15 mei
kenteken : 24-JVG-8
- spikehome
- Type auto: Golf7GTIPerformance
- Contacteer:
Re: Golf 6 GTI gestolen
Balen!
Kielhalen die gasten.
Kielhalen die gasten.
Golf GTI Performance bj2016

Volkswagen Up Move bj2016

Oude Golf 7 1.2 DSG business bj2015

Volkswagen Up Move bj2016

Oude Golf 7 1.2 DSG business bj2015

Ja dit is echt kut natuurlijk!
Maar even...wie zet zijn GTI nou 2 weken bij een wegrestaurant/ hotel neer langs 1 van de drukste wegen van Nederland??

Maar even...wie zet zijn GTI nou 2 weken bij een wegrestaurant/ hotel neer langs 1 van de drukste wegen van Nederland??

New: Golf MK7 R Lapiz Blue
Sold: Leon Cupra JD stage 2 - 407 PK - 541 NM
Sold: R20 Rising Blue/ 335 PK - 433 NM/ OZ Ultra's 19"
Sold: Candy white EDITION 35 - JD stage 2 / CTS intake / 357 PK - 460 NM/ OZ Ultra's 19"
Sold: Candy white EDITION 35 - JD stage 2 / CTS intake / 357 PK - 460 NM/ OZ Ultra's 19"
-
Is een gesloten parkeerterrein met heel veel camera bewaking en politie die komt kijken. Stond ook heel veel anders moois haha.
Ah ok ok...nou lekker dan. Dan sta je ergens beveiligd en betaal je waarschijnlijk daarvoor, is ie nog weg je wagen...succes met de afhandeling.pasiee schreef:Is een gesloten parkeerterrein met heel veel camera bewaking en politie die komt kijken. Stond ook heel veel anders moois haha.
New: Golf MK7 R Lapiz Blue
Ik gok dat het V/D Valk een uitsluitingsclausule heeft opgenomen in hun algemen bepalingen waardoor zij vrij gaan van elke schuld, ondanks nalatigheid..
Maar er zouden camera-beelden moeten zijn, al is het alleen maar van het moment dat de auto het terrein verlaat(dus datum-tijd)
Maar er zouden camera-beelden moeten zijn, al is het alleen maar van het moment dat de auto het terrein verlaat(dus datum-tijd)
-
- Type auto: Golf MK7 Clubsport
Idd afmaken dat soort tuig
En dat van die clausule zou best nog wel eens kunnen!

En dat van die clausule zou best nog wel eens kunnen!
VW Golf MK7 Clubsport - Tornado red
-
Ja klopt hun zijn niet aansprakelijk, maar doen er gelukkig wel alles aan om mij te helpen met de zaak.
Helaas net bericht gekregen dat ze mijn auto net niet goed kunnen zien op de camera...
Nu gaan ze een periode van 2 weken doorspitten of ze hem nog ergens zien rijden op het terrein
Helaas net bericht gekregen dat ze mijn auto net niet goed kunnen zien op de camera...
Nu gaan ze een periode van 2 weken doorspitten of ze hem nog ergens zien rijden op het terrein
- andreversteeg
- Type auto: golf 6 2009
Kut man veel succes met de verzekering.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Live your life if its your last day
Misschien een foto toevoegen... Goodluck met verzekering en politie.

VW Golf GTI ED35 Tornado red.
-
Weet iemand hoe je het meeste terugkrijgt voor je auto? Binnenkort komt de schade expert
Aantonen via autoadvertenties dat jou auto met vergelijkbare km stand en opties een bepaalde prijs kost om hem terug te kunnen kopen.
Heb dit ook aan de hand gehad met mijn Seat Leon Fr, was gestolen en expert wilde mijn een bedrag geven waarvoor ik niet deze zelfde Leon Fr kon terug kopen met zelfde opties en km stand.
Hierna ben ik op internet vergelijkbare auto's gaan zoeken en deze laten zien aan expert en kreeg toen iets van 3000 meer op mijn rekening gestort.
Ga je akkoord dan heeft de expert weer geld verdient voor de verzekering.
Heb dit ook aan de hand gehad met mijn Seat Leon Fr, was gestolen en expert wilde mijn een bedrag geven waarvoor ik niet deze zelfde Leon Fr kon terug kopen met zelfde opties en km stand.
Hierna ben ik op internet vergelijkbare auto's gaan zoeken en deze laten zien aan expert en kreeg toen iets van 3000 meer op mijn rekening gestort.
Gr
Menno
Menno
-
- Type auto: Golf MK7 Clubsport
-
Top, heel erg bedankt voor de tip!schaef schreef: ↑22 mei 2018, 09:17 Aantonen via autoadvertenties dat jou auto met vergelijkbare km stand en opties een bepaalde prijs kost om hem terug te kunnen kopen.