VMR 710
- Dirk
- Type auto: Golf MK5 GTI
- Contacteer:
Re: VMR 710
ja dat kan zeer zeker zonder problemen. Geen 10cm maar zeker omdat in princiepe 2mm al voldoende zou kunnen zijn moet dat wel lukken. Wat het kost kan ik zo 1,2,3 niet vinden, maar heb wel gevonden dat Hespo dat eventueel kan doen voor je. Wel is er dan discusie of je wegligging goed blijft, maar ik ben van mening dat als het ergens goed gebeurt, je er niets van gaat merken. Kassen rollen kost vaak 50 euro de kas, dus dan ben je ook voor 100 euro klaar (achter hoeft namelijk niet)
Audi A4 1.8 TFSI
Volgens mij moet het lukken, heb ergens nog het schema staan.
Gr, Wilco
\Oo) \___w___/ (oO/
\Oo) \___w___/ (oO/
Gr, Wilco
\Oo) \___w___/ (oO/
\Oo) \___w___/ (oO/
- Renekesgti
- Type auto: MK7 GTI CS
- Contacteer:
Hey Jimmy duidelijk de TT-RS velgen!
Vind die het mooiste met VW logo's erin.
Succes met de keuze.
Groet Rene

Succes met de keuze.
Groet Rene
TTRS velgen zijn mooi. Maar.. dan hebben je velgen en je auto een ander soort grijs. Dan zou ik gaan voor een hele andere kleur. En als het grijs is/word, doe hem dan in dezelfde kleur als de auto. Sirocco wiel heeft wel wat vind ik !
Golf 5 GTI DSG ED30 on Air
JD stage 2 340pk/460nm | Milltek | Carbonio | 3SDM | Airlift | Viair
-
- Contacteer:
@ Jimmy
Waarom niet "gewoon" rechtstreeks in de USA bestellen Bij Velocity? Je hebt alle tijd toch? Deze winter wilde je er toch niet op gaan rijden? Rij je in de winter lekker op origineel en voorjaar 2012 op de VMR's. Je gaat nu concessies doen omdat het wiel er tijdelijk niet is en om ze vervolgens de hele winter op zolder te stallen.
Waarom niet "gewoon" rechtstreeks in de USA bestellen Bij Velocity? Je hebt alle tijd toch? Deze winter wilde je er toch niet op gaan rijden? Rij je in de winter lekker op origineel en voorjaar 2012 op de VMR's. Je gaat nu concessies doen omdat het wiel er tijdelijk niet is en om ze vervolgens de hele winter op zolder te stallen.
Dank voor jullie mening mannen,
Denk toch ook dat het de TTRS wielen worden
je hebt daar wel gelijk in golfL maar, dat kleurverschil stoort mij persoonlijk niet, tot nu toe dan:P
Laat ze dan wel een stukje afdraaien als het niet past!
Denk toch ook dat het de TTRS wielen worden

je hebt daar wel gelijk in golfL maar, dat kleurverschil stoort mij persoonlijk niet, tot nu toe dan:P
Laat ze dan wel een stukje afdraaien als het niet past!
Gr Jimmy.
GTI VI DSG /Carbon Steel crey/ Milltek downpipe / Milltek Cat-Back (GT100, Non resonated) / DVX Performance Stage 3+, K04 / CTS intercooler / CTS Cold Air Intake / HPFP / 380 PK - 490 nm
GTI VI DSG /Carbon Steel crey/ Milltek downpipe / Milltek Cat-Back (GT100, Non resonated) / DVX Performance Stage 3+, K04 / CTS intercooler / CTS Cold Air Intake / HPFP / 380 PK - 490 nm
@Olivier,
Ja klopt daar heb je ook weer gelijk in maar ben nou al opgelicht door die rukkers bovenin het land en ben er een beetje klaar mee.
Over die VMR's is nog niks bekend wanneer het volgende schip weer binnenkomt, en ik moet het hele bedrag van te voren overmaken, vindt dat eerlijk gezegd wel veel gewaagd!
Mijn voorkeur gaat zeker nog uit naar de VMR's alleen weet niet of het haalbaar is want heb ook nog nooit iets geimporteerd??
Ja klopt daar heb je ook weer gelijk in maar ben nou al opgelicht door die rukkers bovenin het land en ben er een beetje klaar mee.
Over die VMR's is nog niks bekend wanneer het volgende schip weer binnenkomt, en ik moet het hele bedrag van te voren overmaken, vindt dat eerlijk gezegd wel veel gewaagd!
Mijn voorkeur gaat zeker nog uit naar de VMR's alleen weet niet of het haalbaar is want heb ook nog nooit iets geimporteerd??
Gr Jimmy.
Het hoeft inderdaad niet te storen. Ik heb zelf ervaring gehad met kleurverschil van mijn witte auto en (creme)witte velgen. Dit valt misschien meer op.
Maar zo op de foto, ziet het er wel dik uit! Vind het een supervelg!
Maar zo op de foto, ziet het er wel dik uit! Vind het een supervelg!
Golf 5 GTI DSG ED30 on Air
+1 voor de de TTRS wielen!
Staan erg mooi onder je verlaagde GTi.
Wel alle vijf de wielbouten erin doen he
Staan erg mooi onder je verlaagde GTi.
Wel alle vijf de wielbouten erin doen he

Groeten Michel.
--------------------------------------------------------------------------------
Golf VI GTi Edition 35
--------------------------------------------------------------------------------
Golf VI GTi Edition 35
Persoonlijk kan ik het toch niet echt heel mooi vinden met een 19" TT RS wiel.
Hier twee afbeeldingen op een mk5 en op een mk6, uiteraard kies ik wel de mooiste kleur voor de Golf uit: GRIJS haha!:

Hier twee afbeeldingen op een mk5 en op een mk6, uiteraard kies ik wel de mooiste kleur voor de Golf uit: GRIJS haha!:

- MkVI Nmgn
- Type auto: Golf7R
Persoonlijk zonder je wielen te willen afkraken vind ik het wiel zelf afschuwelijk lelijk
Gelukkig smaken verschillen!
Wens je veel plezier met je wielen !
Gelukkig smaken verschillen!
Wens je veel plezier met je wielen !
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------
@Back@GTI,
Haha o shitt
@Dirk, toevallig wel maar die is misschien verwarrend want heb alleen aan de voorzijde de velg gemonteerd, maar zie hier:

@Timvgti, haha dit is natuurlijk appels met peren vergelijken, een gewone golf 5 die ook nog eens niet verlaagd is, vraag ik me af of je daar uberhaupt 19'' onder moet gooien, sorry hoor maar die bovenste ziet er echt niet uit, en die andere GTI heeft hem ook niet verlaagd, en het is 18 '' dus hier kan ik niks mee
, en hij heeft de zwarte variant ook niet mijn smaak
maar in ieder geval bedankt voor je bijdrage
Persoonlijk denk ik dat de TTRS's super zullen staan onder mijn GTI. maja we zullen zien
Haha o shitt

@Dirk, toevallig wel maar die is misschien verwarrend want heb alleen aan de voorzijde de velg gemonteerd, maar zie hier:

@Timvgti, haha dit is natuurlijk appels met peren vergelijken, een gewone golf 5 die ook nog eens niet verlaagd is, vraag ik me af of je daar uberhaupt 19'' onder moet gooien, sorry hoor maar die bovenste ziet er echt niet uit, en die andere GTI heeft hem ook niet verlaagd, en het is 18 '' dus hier kan ik niks mee

Persoonlijk denk ik dat de TTRS's super zullen staan onder mijn GTI. maja we zullen zien
Gr Jimmy.
- Edition30
- Type auto: Edition 30
Jimmy, dat smaken verschillen blijkt wel weer, want ik vind dit heel erg gaaf staan. Trouwens leuk om het verschil te zien met de Detroit (die ik op zich ook mooi vind).
Gr. Renco
Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
- Renekesgti
- Type auto: MK7 GTI CS
- Contacteer:
Het plaatje klopt op de onderste foto.
Alleen wel een paar goede bandjes eronder. Was niet zo kapot van de FK452 van Falken. Sleten hard en grip was ook niet optimaal.
Ben benieuwd naar wat je kiest en het eindresultaat. Gr René

Ben benieuwd naar wat je kiest en het eindresultaat. Gr René
- Jeffreyvdt
Ik vind op het eerste plaatje de auto met die velgen niet mooi omdat het geen gti is en ja daar komt de zeikerd weer het een 5 deurs is.
Dat plaatje met de Amerikaanse Golf 6 vind ik wel mooi met die velgen.
En de TT velg op Jimmy zijn GTI vind ik wel netjes staan.
Dat plaatje met de Amerikaanse Golf 6 vind ik wel mooi met die velgen.
En de TT velg op Jimmy zijn GTI vind ik wel netjes staan.
Gr. Jeffrey (gticlub-holland) & (Vag*force)
@Dirk, ja ik vindt hem ook lekker staan zo. maar wordt nou niks meer, dadelijk winterbanden op de detroits en dan volgend jaar de TTRS'en eronder
, denk ik (als ik ondertussen niks mooiers ben tegengekomen).
En de ET was 43, maar in januari wordt deze velg ook gemaakt in ET 47, dus kan daar zowieso beter op wachten!

En de ET was 43, maar in januari wordt deze velg ook gemaakt in ET 47, dus kan daar zowieso beter op wachten!
Gr Jimmy.
Ik heb zonder problemen met ET42 gereden, staat best dik, maar is ook afhankelijke van de velg breedte.
Gr, Wilco
\Oo) \___w___/ (oO/
\Oo) \___w___/ (oO/
- Dirk
- Contacteer:
aah gewoon lekker wachten of pre-orderen
zodra de eerste zonnestraaltjes straks weer schijnen dan heeft Jimmy zijn set eronder 

Audi A4 1.8 TFSI
Velgen zijn 8.5J, maar was dat ook op een verlaagde dan? maar kan toch beter wachten anders moet ik er de hele winter tegenaan kijken hahaWilcoos schreef:Ik heb zonder problemen met ET42 gereden, staat best dik, maar is ook afhankelijke van de velg breedte.

Gr Jimmy.
Zou ook wachten, maar volgens mij moet het makkelijk lukken. Heb er verlaagd mee gereden, was alleen wel 18". Nu heb ik ook 8,5j dacht ik, en 19" weet alleen de et waarde even niet. Zal het even nakijken als ze er af komen.JimmyGTI schreef:Velgen zijn 8.5J, maar was dat ook op een verlaagde dan? maar kan toch beter wachten anders moet ik er de hele winter tegenaan kijken hahaWilcoos schreef:Ik heb zonder problemen met ET42 gereden, staat best dik, maar is ook afhankelijke van de velg breedte.
Gr, Wilco
\Oo) \___w___/ (oO/
\Oo) \___w___/ (oO/
- Dirk
- Contacteer:
ik rij met 19" 8,5J et45 en dat met een getrokken band en dat loopt soms aan. Nu ben is mijn auto ook wel behoorlijk verlaagd, maar ik zou het op safe spelen en dan die van et47 nemen. Zit je zoizo goed en die 2/4mm verschil zie je niet.
Audi A4 1.8 TFSI
-
- Contacteer:
Jimmy, als je de sherrif wilt zijn moet je eens naar deze Rotiforms kijken 
http://forum.cleaned.be/index.php?showt ... try1818886

http://forum.cleaned.be/index.php?showt ... try1818886