Edition 30 (bumper) lip gezocht
- glenoolman
- Type auto: Golf MK5 GTI
Edition 30 (bumper) lip gezocht
Wie o wie kan mij helpen aan een edition 30 onderlip voor een golf 5 gti? Of weet waar je een goede imitatie kunt kopen?
Ook ben ik opzoek naar een edition30 achterbumper alleen zijn deze er ook met uitsparing voor een origineel afneembare trekhaak?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ook ben ik opzoek naar een edition30 achterbumper alleen zijn deze er ook met uitsparing voor een origineel afneembare trekhaak?
Re: Edition 30 (bumper) lip gezocht
Voor de lip kan je een schadeherstel bedrijf contacteren, Bumper waarschijnlijk ook wel. En anders de dealer.
VW Golf GTI ED35 Tornado red.
- glenoolman
Yes thanks. Ben zelf ook monteur dus een originele is nog niet zo’n probleem alleen de prijzen ervan welFreaQ schreef:Voor de lip kan je een schadeherstel bedrijf contacteren, Bumper waarschijnlijk ook wel. En anders de dealer.

Naja.. Ali express heeft ook het een en ander staan.. Maar dan de vraag, Wil je dat jezelf aan doen? 

VW Golf GTI ED35 Tornado red.
- glenoolman
Dat wou ik inderdaad mezelf niet aan doen, en de auto ook nietFreaQ schreef:Naja.. Ali express heeft ook het een en ander staan.. Maar dan de vraag, Wil je dat jezelf aan doen?

SRS-Tec uit Duitsland verkoopt ze. Schijnt nog van best goede kwaliteit te zijn met nette pasvorm.
MK5 GTI DSG
- glenoolman
Kijk dat moeten we hebben! Ga ik daar even informeren.MarkH schreef:SRS-Tec uit Duitsland verkoopt ze. Schijnt nog van best goede kwaliteit te zijn met nette pasvorm.
Thanks