
Premium SOFTWARE: TVS + JD + DVX

Ervaringen posten met upgrade lobben Loba, TTE, PnP, TTH ... tussen 400-500 pk.GTI7pijl schreef: ↑18 jul 2018, 18:03 Testritin de Cupra (Golf 7R-motor)
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=idoo7SZc_WU[/youtube]
Ik zal het JD Engineering vragen. Je kunt de grote loader zeker installeren en afstemmen in de Polo GTI 6C. Als ze dat kunnen (ze beheren altijd alles), zal er ook een upgrade-turbo worden geïnstalleerd in de Golf 7 GTI. 450 pk zou genoeg zijn voor mij. Misschien neem ik ook nog een turbo. Ik kijk wat wordt aanbevolen.
Het G7 GTI-blok lijkt stabieler te zijn dan het / R-blok, vanwege de veel minder motorschade die het heeft veroorzaakt in de GTI.JeroenGTIed35 schreef: ↑18 jul 2018, 22:07 Kan een golf 7 gti blok dat vermogen wel aan?
Tiss geen R blok
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Tekst onder video:JeroenGTIed35 schreef: ↑18 jul 2018, 22:07 Kan een golf 7 gti blok dat vermogen wel aan?
Tiss geen R blok![]()
jaco schreef:Tekst onder video:JeroenGTIed35 schreef: ↑18 jul 2018, 22:07 Kan een golf 7 gti blok dat vermogen wel aan?
Tiss geen R blok![]()
gesmede zuigers (ca. €300 per stuk, goed genoeg voor ca. 700 PK).
en in 1 van de antwoorden:
gesmede zuigers met "Pleuel". Kan ingebouwd zonder motor uit te bouwen.
Wat er bedoeld wordt met Pleuel? google kent
pleuelstange = krukas
pleuellager = drijfstanglager
Denk dat motortechnisch meer onderlegden hier wel een antwoord op weten wat deze heeft.
Dus er is zeker wel wat aan het blok gedaan ja.
Vroeg ik. Er is specifiek een kleinere turbo, waarbij men niet in de motor hoeft te versterken, maar alles origineel kan laten: het wordt PnP LM440 of TTE470 of TTH480 genoemd - hier een video gevonden (Moet u ondertitels inschakelen):GTI7pijl schreef: ↑18 jul 2018, 21:14Ik zal het JD Engineering vragen. Je kunt de grote loader zeker installeren en afstemmen in de Polo GTI 6C. Als ze dat kunnen (ze beheren altijd alles), zal er ook een upgrade-turbo worden geïnstalleerd in de Golf 7 GTI. 450 pk zou genoeg zijn voor mij. Misschien neem ik ook nog een turbo. Ik kijk wat wordt aanbevolen.
De auto heeft 92.000 km gereden. DSG lijkt een TOP-uitvinding te zijn. Met TVS of MTR DSG-software kan de DSG maximaal 660 Nm ondersteunen, zeggen veel tuners.
TVS adviseert boven de 550nm de DSG hardwarematig te upgraden, dan kan hij tot 650nm aan. Ga je nog hoger moet hij nog verder aangepast worden, volgens TVS.
In de lagere versnellingen op dat filmpje bedoel je? Wheelspin is dat, zoveel vermogen op de voorwielen met de stabilisatie uit.
Wheelspin is dat
Kurtje heeft gelijk.kurtje schreef: ↑19 jul 2018, 18:36 Nee nee bij elke overgang van de DSG naar de volgende versnelling, hoor en zie je hem even afzien...
Luister maar eens heel goed naar het eerste filmpje...
Bij het 2de filmpje met minder koppel heeft hij dit niet.
Zeker als de koppelbegrenzing eraf is en de druk op de platen verhoogd is (dsg mapping) en hij dit dan nog doet zal hij niet lang leven
Een standaard DSG kan mits een goede mapping en veel druk op de platen meer aan als 550nm. Volgens DVX met een druk van +- 17 bar op de platen gaat dit makkelijk over de 600nm... Ken er verschillende in de regio tussen 550 en 580nm die perfect met dit koppel overweg kunnen.
GTI7pijl schreef:Kurtje heeft gelijk.kurtje schreef: ↑19 jul 2018, 18:36 Nee nee bij elke overgang van de DSG naar de volgende versnelling, hoor en zie je hem even afzien...
Luister maar eens heel goed naar het eerste filmpje...
Bij het 2de filmpje met minder koppel heeft hij dit niet.
Zeker als de koppelbegrenzing eraf is en de druk op de platen verhoogd is (dsg mapping) en hij dit dan nog doet zal hij niet lang leven
Een standaard DSG kan mits een goede mapping en veel druk op de platen meer aan als 550nm. Volgens DVX met een druk van +- 17 bar op de platen gaat dit makkelijk over de 600nm... Ken er verschillende in de regio tussen 550 en 580nm die perfect met dit koppel overweg kunnen.
DVX en TVS maken Super DSG-software en zijn voortdurend aan het evolueren. TVS is al meer dan 620 NM probleemloos. Nieuwste softwarematige druk tussen 15 en 19 bar druk. Het probleem is dat geen 2.0 TSI EA888 Gen.3 meer dan 620 NM heeft gedaan. Misschien bevat de NIEUWE DQ250 (Golf 7R, GTI, Cupra 5F) -koppeling ook 700+ NM. Niemand weet het.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten