Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Henniej schreef: ↑24 dec 2018, 17:42
Een prostitué heeft minder gehad, laat ik t zeggen.
Ik weet niet of er nog handel is in die onderdelen.. Sommige dingen zijn nog wel geld waard...
R20 koplampen
Led achterlichten
Dcc
interieur ( stoelverwarming )
radio
stuur en airbags
velgen voor een klein prijsje...
Toch zou het zomaar een goede auto kunnen zijn, daar er onlangs een nieuwe DSG in gelepeld is, misschien was dat het probleem waarom er zovele zo snel afstand van gedaan hebben. Ook opvallend dat er een grote beurt aan uitgevoerd is, dat doe je niet als het een barrel is. Ik zou het de voorkeur van de twijfel geven. Maar ik ben niet in de markt voor deze auto heb ook geen idee hoe het prijs nivo van GTI 6 ligt.
The most dangerous nut in my car is the one that holds the throttle, me!
Daily fun ; Golf 7 GTI Performance 487nM/311PK stage 1
Track fun; BMW E46 Touring 328 210 PK, Ducati 996SPS/128 awPK.
Voorheen; Passat B8 R line 2.0 TDI, 2xPassat B8 1.4 TSI/CLA Shooting brake AMG/BMW E46 325/Passat B8/DS5/XC90/XC70/X5/Durango/V40/156/146/33/paar slopels......
nou in ieder geval goed ingereden weet niet zou meer twijfelen aan welke van de 24 eigenaren was blij met deze gti en heeft hem goed vertroeteld en onderhouden?