@Bask04, nee, zijn eibach veren. ligt lekker laag he ?

@GolfL, idd een kanon

Mackdennis schreef:Ja hier zit gewoon 40lite nitro bij ..
Nee even serieus net resultaat hoor chris!
Verlengsnoer schreef:@Mackdennis:
Chris is baas boven baas!
Mackdennis schreef:Ja hier zit gewoon 40lite nitro bij ..
Nee even serieus net resultaat hoor chris!
Dank je, ja rijdt egt té super gewoon, dit is echt genieten! ja ik kan geen goede vergelijking maken, we hebben maar heel kort gereden met Kees, hij had geen kans om echt gas te geven hahaRenekesgti schreef:@Jimmy, dat ziet er goed uit man, het rijdt vast super. Merk je nog verschillen t.o.v. de rit met Kees? Goede keuze met de 100mm eindpijpjes.
@ Chris, pfff wat een vermogen, krijg je dat wel op de weg? Verder is dit natuurlijk weer de overtreffende trap.Dik!
René
Ik had hiervoor de zip-chip zoals je wrs wel weet. Zou 280 pk en 389 nm moeten leveren. Het verschil met de JD-chip is dat de zip meer piekte vanaf 4000 t en dat de JD-chip minder piekt maar breder uitgesmeerd zijn nm's uitspuigt. Ik ga voor dat laatste want hij is met deze chip ook heerlijk fel...GTI_6 schreef:Zo!! Dat is een heel net resultaatEn bevallen de pk's nu een beetje?
Dat geloof ik graag de waardes waren idd goed ! En ik kan bevestigen dat het geluid echt goed is van deze auto ! was er bij toen die op de rollenbank stond . Mooie auto !Vdub schreef:Stage2+ staat hier voor mijn setup:
- Carbonio Stage1 Intake
- JMTuning 3inch Downpipe 100Cells Kat
- JDEngineering Stage2 afstelling
- Run op BP 98
Jazeker! op de snelweg is leuk spelen, even terug naar zijn 4 rond de 3.500 volgas en dan nog heerlijk in je stoel worden gedrukt.
Erg nette resultaat hoor!!!Vdub schreef:Ook ik ben gisteren langs de JD dokter geweest, de patient was niet ziek maar had na het monteren van een JMTuning 3inch downpipe wel stage 2 software nodig.
De resultaten mogen er zijn!![]()
Ook de mannen bij JD waren verbaast over de behaalde waardes! Brandstof was BP98.
Laat dus maar weer zien dat de downpipes die Jelmer van JMTuning uit zijn workshop tovert zeker niet onderdoen voor iets wat (bijvoorbeeld) bij Milltek vandaan komt.
Over JDEngineering kan ik niets anders dan zeer positief zijn, goede duidelijk uitleg bij vragen en prima service. Kortom, absoluut een aanrader!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten