Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik zou graag willen weten wat er mis is met mijn verlichting bij mijn golf 7.5 gti van 2018.
Zouden er normaal geen 2 witte balkjes moeten oplichten ipv 1 bij de dagrijverlichting?
De binnenste branden nooit in geen enkele stand?
Laatst gewijzigd door Basslovers op 27 okt 2019, 08:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik zou graag willen weten wat er mis is met mijn verlichting bij mijn golf 7.5 gti van 2018.
Zouden er normaal geen 2 witte balkjes moeten oplichten ipv 1 bij de dagrijverlichting?
De binnenste branden nooit in geen enkele stand?
Basslovers schreef: ↑29 okt 2019, 18:24
Dus dan zou ik ze eigenlijk moeten vervangen, enig idee waar ik dat het beste zou kunne doen? Of tips?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Als je de dubbele led wilt hebben zal je idd opzoek moeten gaan naar originele Led Plus koplampen. Bij de VW kan je ze wel bestellen, denk wel dat je 1500 kwijt bent +-.
Current: Tesla Model 3 Performance 2024
Previous: Cupra Formentor VZ310 21' - GTI TCR 20' - i30N 19' - Golf GTI Clubsport 16' - Civic Type R FK2 16' - Astra GTC OPC '13 - Polo GTI 6R '12