Vandaag mijn Gti 7.5 opgehaald met digitale tellers.
Nu geeft die niet de tussenliggende getallen aan alleen 60-100-140 enz kan je de tussenliggende getallen ook zichtbaar krijgen??
Vraagje kilometerteller
Vraagje kilometerteller
Gr
Menno
Menno
Re: Vraagje kilometerteller
Ik heb zelf geen digitale tellers. Maar kan je dat niet instellen via je multimedia/navigatiescherm en dan bij setup?schaef schreef:Vandaag mijn Gti 7.5 opgehaald met digitale tellers.
Nu geeft die niet de tussenliggende getallen aan alleen 60-100-140 enz kan je de tussenliggende getallen ook zichtbaar krijgen??
Daar kan ik opties aan en uit zetten in het kader van het weergeven van waardes enz.
Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
-
- Type auto: Golf MK7 GTI Perf
Heb alleen ervaring met de nieuwe R. Die werden in tientallen weergegeven. Dus 80-90-100-110 enzovoorts. Gewoon even kwartiertje in de auto zitten en spelen met de knoppen op de stuur. En anders de digitale snelheid in het midden van de 'analoge' meter. Vind ik zelf fijner.
Gisteravond mee bezig geweest maar niet voor elkaar gekregen. Maar idd digitale kan ook.StarSqream schreef: ↑02 mei 2020, 22:35 Heb alleen ervaring met de nieuwe R. Die werden in tientallen weergegeven. Dus 80-90-100-110 enzovoorts. Gewoon even kwartiertje in de auto zitten en spelen met de knoppen op de stuur. En anders de digitale snelheid in het midden van de 'analoge' meter. Vind ik zelf fijner.
Gr
Menno
Menno