Catback op maat?
Catback op maat?
Beste leden,
Enig idee waar ik een catback op maat kan laten maken?
Wat zal zoiets kosten? Omg Rotterdam.
Volkswagen golf 7 R.
Enig idee waar ik een catback op maat kan laten maken?
Wat zal zoiets kosten? Omg Rotterdam.
Volkswagen golf 7 R.

Re: Catback op maat?
Ik ben pas langsgeweest bij JCE in Breda 45 min rijden dus wel te doen.
Maakt custom catbacks/downpipes optioneel ook met kleppensysteem. Prijs catback met kleppensysteem was 1250, zonder klep wellicht goedkoper.
Ben er zeer tevreden mee.
Maakt custom catbacks/downpipes optioneel ook met kleppensysteem. Prijs catback met kleppensysteem was 1250, zonder klep wellicht goedkoper.
Ben er zeer tevreden mee.
Morgen even bellen, enige wat ik wil is de demper weg en dan van vier sierstukken pijpjes naar 1 pijp.
Alleen catback is voldoende.
Alleen catback is voldoende.

JmTuning in Dirkshorn levert wel vakwerk af.
Ik heb een catback uitlaat laten maken en ik had veel keuze uit verschillende eindpijpen (meer dan op de website). Maar ik ben super tevreden en op de mm nauwkeurig en uitlaat loopt nergens aan. Is wel vanaf rotterdam dik een uur rijden en waarschijnlijk moet je je auto laten staan. Ik heb met catbak met klep laten bouwen dus ik weet niet wat het kost zonder klep.
Celtemp in dordrecht maakt ook uitlaten op maat. Ik heb geen ervaring met hun maar het bedrijf ziet er wel proffesioneel uit. Ze hebben zelfs een rollerbank om te meten of je meer PK uithaalt. Dat is wat dichterbij Rotterdam dan Dirkshorn
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Ik heb een catback uitlaat laten maken en ik had veel keuze uit verschillende eindpijpen (meer dan op de website). Maar ik ben super tevreden en op de mm nauwkeurig en uitlaat loopt nergens aan. Is wel vanaf rotterdam dik een uur rijden en waarschijnlijk moet je je auto laten staan. Ik heb met catbak met klep laten bouwen dus ik weet niet wat het kost zonder klep.
Celtemp in dordrecht maakt ook uitlaten op maat. Ik heb geen ervaring met hun maar het bedrijf ziet er wel proffesioneel uit. Ze hebben zelfs een rollerbank om te meten of je meer PK uithaalt. Dat is wat dichterbij Rotterdam dan Dirkshorn
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Celtemp is bezig met verbouwing. JCE een app gestuurd en afwachtend op een reactie.

Berichtje bij JCE kan wat langer duren want hij werkt alleen volgens mij, toen ik belde ging het wat sneller.
JCE werkt trouwens met de onderdelen van JMTuning/RVSuitlaatdelen
JCE werkt trouwens met de onderdelen van JMTuning/RVSuitlaatdelen

Of anders celtemp die pas volgend week open gaat en dan nog afspraak maken.. duurt een beetje te lang. Want de originele catback krijgt nu alleen maar klappen en ploft open hahaha..
550PK.

Wil ik ook ........ 550 pk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
JCE reageert al een week lang niet. Weet niet hoe druk die het heeft maar goed. Aanstaande dinsdag is langs celtemp voor een offerte als afspraak. 

De beller is sneller
veel redenen waarom een mail antwoorden niet lukt.
Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk

Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk
Golf GTI ED 35.
Men reageert geeneens op een belletje. Maar is niet erg wachten op tot dat celtemp open gaat. Ivm verbouwing