Ja zal geen probleem opleveren, anders zouden ze het niet verkopen bij Badgeskin.
Denk dat ik met black friday die stickers voor dat voorste logo, de zij logo's en de achterste reflectoren ga bestellen.
Ja zal geen probleem opleveren, anders zouden ze het niet verkopen bij Badgeskin.
Als je voor kwaliteit spacers gaat met de correcte maat is dit zeker geen probleem.Helle schreef: ↑29 okt 2020, 16:42 Ik wist niet waar ik het moest plaatsen, dus doe ik het hier maar.
Ik zou nu toch kijken om de TCR enigszins te verlagen aan de hand van de regelbare KW HAS veren.
Op de TCR kan je daarmee vooraan 25-40mm extra zakken (bij de 20mm die de TCR al lager staat), en achteraan 15-30mm.
Maar mijn vraag is nu, zou ik daar spacers bij nemen?
Bv. 10mm voor en 15mm achter?
Of is dat eerder nadelig voor de wagen?
En als het met 10 en 15mm toch niet zo erg is, welk merk is dan het best te nemen: Eibach?
Alvast bedankt!
Bedankt voor de info.TCRNL schreef: ↑30 okt 2020, 16:46Als je voor kwaliteit spacers gaat met de correcte maat is dit zeker geen probleem.Helle schreef: ↑29 okt 2020, 16:42 Ik wist niet waar ik het moest plaatsen, dus doe ik het hier maar.
Ik zou nu toch kijken om de TCR enigszins te verlagen aan de hand van de regelbare KW HAS veren.
Op de TCR kan je daarmee vooraan 25-40mm extra zakken (bij de 20mm die de TCR al lager staat), en achteraan 15-30mm.
Maar mijn vraag is nu, zou ik daar spacers bij nemen?
Bv. 10mm voor en 15mm achter?
Of is dat eerder nadelig voor de wagen?
En als het met 10 en 15mm toch niet zo erg is, welk merk is dan het best te nemen: Eibach?
Alvast bedankt!
Eibach & H&R zijn beide goede opties, heb zelf H&R.
Rij al jaren met spacer's nog nooit problemen gekregen.
Wel zou ik adviseren om eerst de auto te verlagen & dan kun je het best inschatten welke maat past.
Denk dat voor wel gaat aanlopen met 25mm extra verlagen + 10mm spacer.
surfroy01 schreef:IK heb de zaak verlaags met 19" eronder zonder spacers, dat gaat/staat prima.
Dvx top keuze!Helle schreef:surfroy01 schreef:IK heb de zaak verlaags met 19" eronder zonder spacers, dat gaat/staat prima.
Zaterdag de KW HAS veren besteld (levertermijn van 6 à 8 weken) en voor de spacers ga ik wachten totdat die veren dan een paar weken zijn ingereden.
En dan kan ik beter zien of en hoeveel er verbreed mag worden voor en achter.
Vandaag ook de betaling doen voor een Stage 1+ met Eventuri intake en rode Forge Inductiebuis, bij DVX Performance
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ja, was al sinds het begin een uitgemaakte zaak dat het DVX ging worden, als ik hem ging laten tunen.Vw golf gti schreef:Dvx top keuze!Helle schreef:surfroy01 schreef:IK heb de zaak verlaags met 19" eronder zonder spacers, dat gaat/staat prima.
Zaterdag de KW HAS veren besteld (levertermijn van 6 à 8 weken) en voor de spacers ga ik wachten totdat die veren dan een paar weken zijn ingereden.
En dan kan ik beter zien of en hoeveel er verbreed mag worden voor en achter.
Vandaag ook de betaling doen voor een Stage 1+ met Eventuri intake en rode Forge Inductiebuis, bij DVX Performance
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Gaat idd genoeg zijnHelle schreef:Ja, was al sinds het begin een uitgemaakte zaak dat het DVX ging worden, als ik hem ging laten tunen.Vw golf gti schreef:Dvx top keuze!Helle schreef:
Zaterdag de KW HAS veren besteld (levertermijn van 6 à 8 weken) en voor de spacers ga ik wachten totdat die veren dan een paar weken zijn ingereden.
En dan kan ik beter zien of en hoeveel er verbreed mag worden voor en achter.
Vandaag ook de betaling doen voor een Stage 1+ met Eventuri intake en rode Forge Inductiebuis, bij DVX Performance
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Geen spijt van dat ik toch ‘maar’ voor stage 1+ gekozen heb en geen stage 2.
Met stage 1+ en Eventuri verwacht ik nu ergens uit te komen op 380pk en rond de 500Nm.
Meer dan genoeg voor een voorwielaandrijving
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Vw golf gti schreef:Gaat idd genoeg zijnHelle schreef:Ja, was al sinds het begin een uitgemaakte zaak dat het DVX ging worden, als ik hem ging laten tunen.Vw golf gti schreef:Dvx top keuze!
Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Geen spijt van dat ik toch ‘maar’ voor stage 1+ gekozen heb en geen stage 2.
Met stage 1+ en Eventuri verwacht ik nu ergens uit te komen op 380pk en rond de 500Nm.
Meer dan genoeg voor een voorwielaandrijving
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalkmijn gti performence staat nu ook stage 1 320pk en 470 koppel en ben heel heel tevreden van. echt een plezier om mee te rijden nu
Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten