Uit eindelijk heb ik gekozen voor een leverancier in de UK inplaats van de USA zoals ik het autometer topic. Dit omdat de verzendkosten goedkoper zijn en je niet achteraf nog eens extra douane toeslag krijgt.
Hier onder vind je de prijzen. Deze zijn in ponden en moet je dus nog even omrekenen naar Euro voor de actuele prijzen. (http://www.wisselkoersen.nl/)
Zoals je ziet krijgt iedereen die besteld al gelijk 10% Korting!
Voor het verzenden wil ik het volgende voorstellen. Het beste lijkt me dat de hele partij naar mij word opgestuurd, en dat ik vanuit hier alles via Post NL naar jullie verstuur. Of dat jullie ze bij mij op komen halen (omgeving Rotterdam). dit om verzendkosten te besparen. 2 meters naar een individueel adres versturen kost 16 pond. daar kunnen jullie ook voor kiezen uitraad. Maar het beste lijkt mij om de verzendkosten te delen aan het eind van de Groupbuy. Dit zal ik berekenen en posten in het topic.
Graag in dit topic precies vermelden welke meters je wilt hebben. Dus de grote (60 mm of 52mm), welke serie en of je bijvoorbeeld PSI, Bar, celcius of Fahrenheit wilt.
INSCHRIJVEN KAN T/M 14 DECEMBER
Mochten er nog vragen en/of suggesties zijn hoor ik het graag!
Informatie/functies over de meters zelf.
- 270 deg High Performance Stepper Motor Technology
- Self Diagnosis Upon Startup
- Peak Value Recording
- LED Illumination for User Clarity, Long Life Cycle and Uniform Display
- Full Startup and Shut Down Sequence
- Warning LED with Buzzer - User Defined Values
- Day/Night Mode
- 12 Step Brightness Control
- Includes pod, wiring and all sensors
Hier de prijzen en kortingspercentages.

Hier de het assortiment meters.

BF meters hebben een zwarte lens als ze uitstaan.

CF meters hebben een transparante lens als ze uitstaan.

WF meters hebben transparante lens als ze uitstaan.
nog wat show off plaatjes en filmpjes.

Mocht er iets niet duidelijk zijn hoor ik het graag.