Hallo,
Ik ben sinds 2/3 maand trotse eigenaar van een golf 7 gti.
Alleen heb ik wel een vraag, de zaak waar ik de auto heb gekocht zegt dat hij getuned is, alleen zitten er geen documenten bij dat dit daadwerkelijk zo is. Daarnaast heb ik ook nog nooit in een golf 7 gti gereden dus weet ook niet hoe het standaard of stage 1 getuned rijdt. Is er een mogelijkheid om er achter te komen als hij daadwerkelijk getuned is of niet?
Hoor jullie antwoorden graag tegemoet,
Groet,
Mike
Stage 1 getuned of niet?
Re: Stage 1 getuned of niet?
Hallo,
De beste manier om erachter te komen is door je auto te laten meten op een testbank (rollenbank). Kost je niet heel veel geld en je hebt direct een duidelijke uitslag.
Succes!
Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk
De beste manier om erachter te komen is door je auto te laten meten op een testbank (rollenbank). Kost je niet heel veel geld en je hebt direct een duidelijke uitslag.
Succes!
Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk
Obdeleven of VCDS eraan hangen om turbodruk te monitoren en een paar pulls doen. Als die hoger is dan OEM moet dat door chip komen, het is de voornaamste afwijking voor een tune.
JM-Tuning downpipe (200 cell)
VWR600 Intake + intake pipe
CTS Turbo inlet
HF-Series Turbo outlet (incr. diameter)
HF-Series chargepipe
H&R anti-roll bar voor+achter
VAGTechniek stage 2: 420 pk / 538 Nm
Vagbremtechnic 362 mm + TTRS calipers + Tarox Strada pads
BCS Resonator delete
VWR600 Intake + intake pipe
CTS Turbo inlet
HF-Series Turbo outlet (incr. diameter)
HF-Series chargepipe
H&R anti-roll bar voor+achter
VAGTechniek stage 2: 420 pk / 538 Nm
Vagbremtechnic 362 mm + TTRS calipers + Tarox Strada pads
BCS Resonator delete
mahgtimk7 schreef: ↑14 okt 2021, 21:14 Hallo,
Ik ben sinds 2/3 maand trotse eigenaar van een golf 7 gti.
Alleen heb ik wel een vraag, de zaak waar ik de auto heb gekocht zegt dat hij getuned is, alleen zitten er geen documenten bij dat dit daadwerkelijk zo is. Daarnaast heb ik ook nog nooit in een golf 7 gti gereden dus weet ook niet hoe het standaard of stage 1 getuned rijdt. Is er een mogelijkheid om er achter te komen als hij daadwerkelijk getuned is of niet?
Hoor jullie antwoorden graag tegemoet,
Groet,
Mike
Ik wil je auto wel op mn testbank plaatsen om daar achter te komen