[6 GTI] OBD-Eleven

De titel spreekt voor zich, plaats hier alles over VAG-COM.
Pieterlow
Berichten: 26
Lid geworden op: 27 feb 2020, 20:10
Type auto: Nog geen

[6 GTI] OBD-Eleven

Bericht door Pieterlow »

Niet helemaal VAG-COM misschien, maar stel de vraag toch..

Ik heb al een eeuwigheid een OBD-Eleven NextGen Pro in de kast liggen, nooit gebruikt, en dacht laat ik eens wat proberen. Ik heb een aantal functies aangezet bij mijn 6 GTI zoals bijvoorbeeld dimmende led verlichting bij knipperlicht. Nou, hartstikke leuk allemaal maar wil eigenlijk gewoon enkel mijn spiegels inklapbaar hebben via mijn sleutel.

- Elektrische spiegels inklappen dmv sleutel: (Auto folding mirrors) Ik heb elektrische en inklapbare spiegels als functie op mijn auto, toch geeft die app aan dat ik dit niet heb en dat die optie niet mogelijk is om aan te zetten in mijn auto.
- Taal aanpassen naar Nederlands: Ik kan de taal niet aanpassen van Engels naar Nederlands. Dit zijn opties die normaal makkelijk aangepast kunnen worden via OBD-Eleven.
- Lock/unlock confirmation (tuuter): Ik heb af-fabriek een alarm op mijn auto, dit is voor deze functie vereist. Toch werkt dit niet via OBD-Eleven en de app geeft ook hier weer aan dat dit niet mogelijk is voor mijn auto.
- RNS510 hidden menu (Testmode): Deze werkt ook niet, geen idee hoe dat kan. Er zit toch echt een RNS510 in..

Heeft iemand een idee hoe dit kan en wat een oplossing hiervoor kan zijn?
Plaats reactie

Terug naar “VAG-COM”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten