RNS510 na vervangen accu

Voor alle modellen. Geef wel aan om welk type het gaat door voor je post het type tussen [ ] te zetten.
Pieterlow
Berichten: 26
Lid geworden op: 27 feb 2020, 20:10
Type auto: Nog geen

RNS510 na vervangen accu

Bericht door Pieterlow »

Hi allen,

Ik rijd al jaren met een (originele, af-fabriek) RNS510 in mijn 6 GTI. Van de week dacht ik, laat ik het niet starten tijdens vrieskou voor zijn en laat er een nieuwe accu in zetten; zo gezegd, zo gedaan. Bij de (bovag) garage geweest en accu laten vervangen. Tot mijn verbazing deed daarna mijn RNS niet zoveel meer, hij blijft aan en uit gaan. Ik heb gevraagd hoe dit kan, kwamen ze erachter dat er een verkeerde accu in gezet is.

Nu hebben ze er "de juiste" accu in gezet en hij doet het nog steeds niet. Hij blijft knipperen en als je de auto uitzet blijft hij blazen (ook zonder de sleutel in het contact en de auto op slot). Normaal bleef hij ongeveer twee minuten uitblazen maar nu gaat ie na 30 min nog niet uit.

Weet iemand hoe dit kan? Volgens de garage was het absoluut niet mogelijk dat zij iets verkeerds hebben gedaan. Dit probleem moet al geweest zijn. Dit was dus niet zo.

Hopelijk kan iemand mij helpen, gezien de vakantie eraan komt en ik heel lang in de auto moet zitten :shock:

(heb filmpjes, geen idee hoe ik dit upload)
Plaats reactie

Terug naar “Electronica en Audio / Video”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten