OPA
- Chris5gti
- Type auto: Golf 5 GTI
Re: OPA
Als ik dat filmpje op de eerste pagina afspeel komen er weer ouder herinneringen terug ..
gewoon heerlijk dat geluid van een 16v . Ik had er ook een (ook een KR) en als je dat klepje van de luchtfilterbak afhaald aan de zijkant dan komt de grom er pas echt mooi uit
. Als ik dit zo zie vind ik het jammer dat ik zowel de golf 2 16v als de golf 1 gti heb verkocht . maarja het mooiste is als je dit als 2e auto erbij kunt houden .. En daar had ik hellaas geen geld voor om 2 gti s te onderhouden .
Ben heel erg benieuwd hoe de golf gaat rijden als die klaar is en wat die aan vermogen heeft .
Chris meschien is het ook leuk om er dubbele webers op te zetten ipv injectie
is ook wel genoeg vermogen mee te behalen ! en ziet er top uit omdat de halve kabelboom wegvalt en alle injectie onderdelen .. En wat ook een plus is het komt ook uit de Opa zijn tijd he 

Chris meschien is het ook leuk om er dubbele webers op te zetten ipv injectie

- Spuugemmer
- Type auto: MK1 GTI
....
Laatst gewijzigd door Spuugemmer op 21 feb 2014, 13:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Golf MK1 GTI
- staffpride
- Type auto: Golf MK6 GTI + Lupo
- Contacteer:
Ik like opa!!!,
Zo één had mijn buurman ook voor de deur staan toen ik nog een ventje was, en toen waren ze ook al erg geliefd bij het dievengilde. 2x een gti mkI gejat bij hem.
Zo één had mijn buurman ook voor de deur staan toen ik nog een ventje was, en toen waren ze ook al erg geliefd bij het dievengilde. 2x een gti mkI gejat bij hem.
- Spuugemmer
staffpride schreef:Ik like opa!!!,
Ik zie dat je uit zuid holland komt. Dus het zou best deze kunnen zijn heeft vroeger altijd in Zuid holland rond gereden...
Golf MK1 GTI
- staffpride
- Contacteer:
Kleine kans schat ik in, hij is toen gestolen. Ze hebben hem een paar maanden later uit het water gevist, totaal gestript.Spuugemmer schreef:staffpride schreef:Ik like opa!!!,
Ik zie dat je uit zuid holland komt. Dus het zou best deze kunnen zijn heeft vroeger altijd in Zuid holland rond gereden...
chassis had je niet veel meer aan.
- Spuugemmer
Nee dat lijkt me inderdaad niet. Het enige water wat opa heeft gezien is het water van een wasbeurt.
Golf MK1 GTI
- Spuugemmer
Re: OPA Mega update!
....
Laatst gewijzigd door Spuugemmer op 21 feb 2014, 13:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Golf MK1 GTI
- Renekesgti
- Type auto: MK7 GTI CS
- Contacteer:
Gaaf Chris, ziet er goed uit. Zeker mooi om oude glorie zo te herstellen. Doet me denken aan de oude kevertijd.
Succes met het verzamelen van alle parts en fijne garage BTW om in te klussen.
Ben benieuwd naar meer updates
Rene
Succes met het verzamelen van alle parts en fijne garage BTW om in te klussen.
Ben benieuwd naar meer updates

Rene
- staffpride
- Contacteer:
Leuk projectje ben aan je bezig. Opa ziet er nu al goed uit!
Ben benieuwd als hij af is
Ben benieuwd als hij af is

Ziet er goed uit!
Misschien heb ik dit over het hoofd gezien, maar de motor blijft origineel? Dus geen 6pitter bi-turbo of iets in die trend
Misschien heb ik dit over het hoofd gezien, maar de motor blijft origineel? Dus geen 6pitter bi-turbo of iets in die trend

Golf 5 GTI DSG ED30 on Air
JD stage 2 340pk/460nm | Milltek | Carbonio | 3SDM | Airlift | Viair
JD stage 2 340pk/460nm | Milltek | Carbonio | 3SDM | Airlift | Viair
Echt helemaal TOP wat je doet
Zonder rode bies is het gewoon net niet
Dat je ook al boutjes etc. vernieuwd, tja wat moet ik nog zeggen.......
Wil hem straks graag een keer in het echt bewonderen

Zonder rode bies is het gewoon net niet

Dat je ook al boutjes etc. vernieuwd, tja wat moet ik nog zeggen.......
Wil hem straks graag een keer in het echt bewonderen

GOLF VI GTI ABT
---18'' Detroits---
GOLF VII 2.0 TDI
---18" Durban----
---18'' Detroits---
GOLF VII 2.0 TDI
---18" Durban----
- Spuugemmer
....
Laatst gewijzigd door Spuugemmer op 21 feb 2014, 13:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Golf MK1 GTI
Top werk , carroserie ziet er super mooi uit.
Lhasa groen metallic neem ik aan?
Rode biesje is idd. heel mooi.
Originele motorkap zoek ik ook , beetje jammer dat mede 'liefhebbers' daar 500euries voor durven vragen......
Ik heb in de loop der jaren ook heel veel onderdelen nieuw gekocht , als een dealer wat had liggen kocht ik het gewoon, komt mij nu wel goed van pas.....aangezien er zoveel 'gold diggers' alle mk1 onderdelen op hebben gekocht.
Vorig jaar nog een nieuwe originele voorbumper met bumperbalk en nieuwe buitenspiegels gekocht , A-styl kappen had de dealer als sinds 1996 liggen
Is de motor v/d mk5 defect?
Grt yal
Lhasa groen metallic neem ik aan?
Rode biesje is idd. heel mooi.
Originele motorkap zoek ik ook , beetje jammer dat mede 'liefhebbers' daar 500euries voor durven vragen......
Ik heb in de loop der jaren ook heel veel onderdelen nieuw gekocht , als een dealer wat had liggen kocht ik het gewoon, komt mij nu wel goed van pas.....aangezien er zoveel 'gold diggers' alle mk1 onderdelen op hebben gekocht.
Vorig jaar nog een nieuwe originele voorbumper met bumperbalk en nieuwe buitenspiegels gekocht , A-styl kappen had de dealer als sinds 1996 liggen

Is de motor v/d mk5 defect?
Grt yal
mk1 GTI DX / mk2 GTI 16v KR
Deze site volgen:yal schreef:Originele motorkap zoek ik ook , beetje jammer dat mede 'liefhebbers' daar 500euries voor durven vragen......
Grt yal
http://www.vw-classicparts.de/
Gr. Wehoo.

- Spuugemmer
....
Laatst gewijzigd door Spuugemmer op 21 feb 2014, 13:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Golf MK1 GTI
- RobvR
- Type auto: MK1 GTI+G60+ED35
Tjonge Chris ... dit is niet te overtreffen, wat een vakwerk! Heerlijk dat de rode bies weer terug is.
Ik zou willen voorstellen dat we een meeting vanuit het forum gaan organiseren als je OPA af hebt.
Neem ik de vlaai uiteraard mee
Ik zou willen voorstellen dat we een meeting vanuit het forum gaan organiseren als je OPA af hebt.
Neem ik de vlaai uiteraard mee

Groet RobvR
- Spuugemmer
....
Golf MK1 GTI
- Spuugemmer
..
Laatst gewijzigd door Spuugemmer op 21 feb 2014, 13:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Golf MK1 GTI
Ebay.de raadplegen. Zit zelfs origineel spul tussen, maar ook namaak.Spuugemmer schreef:...meer dan een jaar aan het "zeuren" voor een motorkap.
link:
http://www.ebay.de/itm/Golf-1-Motorhaub ... 3377203ecb
http://www.ebay.de/itm/Motorhaube-VW-Go ... 3a642cd3fd
Gr. Wehoo.

- Spuugemmer
..
Laatst gewijzigd door Spuugemmer op 21 feb 2014, 13:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Golf MK1 GTI