Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier kan je alle gesloten onderwerpen vinden. Vaak staan er in gesloten onderwerpen nuttige zaken en deze blijven op deze manier beschikbaar. Forum is alleen lezen.
Is de bovenste link noodzakelijk voor het aansluiten? Aangezien de vacuum kabel ook geleverd wordt.
Als je bij de installatie handleiding kijkt komt het model# naar voren komt (FMBGFK2). Deze wordt ook verkocht door de distributeur in NL
En over de 2de link: Is het zo dat alleen het bovenste onderdeel besteld dient te worden?
kleine 200 voor de meters, schat een euro of 70 voor aansluit materiaal + 60 voor de houder + 150 inbouw...Dat is een boel meer dan waar ik aanvankelijk van uitging .
Ik ben al druk aan het regelen. Mensen die alsnog graag mee willen doen! schrijf je in. na woensdag is er geen mogelijkheid meer. dat geld ook voor mensen die zich hebben opgegeven. Ik ga er vanuit dat iedereen gewoon nog voor de meters gaat.
Voor de gene die hebben besteld.
De order is vanmorgen er uit gegaan! jullie kunnen spoedig een paypal invoice verwachten. Deze gelieve meteen te betalen ivm verzenden.
Alle meters worden naar mijn adres verzonden. voor sommige van jullie is mij nog niet duidelijk of ze worden opgehaald of dat ik ze moet versturen! laat dit nog even weten alsjeblieft.
Ik hou jullie op de hoogte of de te ontvangen betalingen en het verschepen van de meters!
Iedereen die een invoice heeft gehad AUB nog even NIET betalen.
Dit omdat verlengsnoer een goedkopere leverancier heeft gevonden! dit scheelt aanzienlijk! Laat even aan mij weten of je wel of niet hebt betaald via PM.
Ik wacht momenteel nog op een reactie van de leverancier. dan zoeken we een oplossing. grote kans dat je de invoice die je nu hebt alsnog gewoon kan betalen. zodra ik meer weet krijgt iedereen weer een PM en post ik het hier!
Heren: Als het goed is krijgen jullie vandaag een email van KlouxOne met een update. Ik kan al wel melden dat wij de meters voor een zeeeer gunstige prijs geleverd gaan krijgen.
Zojuist is bevestigd dat jimmygti zijn geld terug heeft van de Engelse leverancier. Verlengsnoer heeft nu gister al een order geplaatst bij onze Duitse Vrienden van KW systems. Hier ontvangen jullie als het goed is een Invoice van via PayPal. Als alles betaald is komen de meters bij mij aan. Vanuit hier kunnen jullie ze komen halen. of ik verstuur ze uitraad. maar hier waren we al uit geloof ik
Net bericht van kw systsems ontvangen met daarin aangegeven dat de betAalopdrachten morgen opgemaakt en verzonden zullen worden. Ik ga deze dan ook meteen betalen
Er is afgesproken met kw systema dat alles naar K.One wordt verstuurd zoals met de Engelse ook was afgesproken...
Inderdaad een heel stuk voordeliger, goed geregeld als je t mij vraagt...mijn vorige bestelling was na t versturen binnen 48 uur binnen. Als we de spullen binnen hebben samen kijken hoe/ waar we t erin krijgen...I
Net het verschuldigde bedrag via paypal overgemaakt. Wel vreemd, had een email binnen met de melding dat er een betaalopdracht was met het bedrag maar ingelogd bij paypal zag ik geen opdracht. Ik heb het geld maar overgemaakt naar Jurgen en het zal wel goed komen. Ik heb betaald ... @K-One: Je krijgt trouwens ook nog geld voor mij voor de forge aansluitset..