Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Jammer dat VW niet meedoet dit jaar. Maar ik blijf het toch volgen
Leuk om te zien hoe de Hummers het doen, lijkt wel of die wielophanging van elastiek is. Ook de Mini`s is weer eens wat nieuws (al ben ik niet kapot van het ontwerp).
Maar misschien nog wel het leukste vind ik de vrachtwagens, wat een geweld. Eventjes een hete turbo vervangen (midden in de woestijn): 1 uur!
Ja... ik volg dit natuurlijk ook. Al van kinds af aan ben ik een grote fan.
Ben een jaar of 10 geleden ook een keer bij de start wezen kijken.
Wat ook altijd leuk is is de preproloog in valkenswaard.
Groeten Michel.
--------------------------------------------------------------------------------
Golf VI GTi Edition 35
RobvR schreef:Ja sorry. Schitterend om te volgen, vooral de trucks. Maar respect voor de (kist)motorrijders!
Zeker respect voor de motorrijders en mannen zoals Tim Coronel die het alleen moeten doen.
Maar inderdaad die trucks vind ik het mooiste. Wel vreemd, in plaats van iets wat licht en klein is neem je een groot zwaar voertuig met een dikke zware motor en daarmee ga je door de woestenij. Een beetje als met SUV`s, behalve dan de woestenij