[RNS510] TMC flitsers?

Voor alle modellen. Geef wel aan om welk type het gaat door voor je post het type tussen [ ] te zetten.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
BlackMagic
Berichten: 31
Lid geworden op: 03 jan 2012, 14:24

[RNS510] TMC flitsers?

Bericht door BlackMagic »

Hoi allemaal,

Ik kon het nergens anders vinden: kun je de TMC flitsers (bijvoorbeeld van QMusic) op je RNS510 te zien krijgen in de lijst van TMC meldingen en/of op de kaart? Ik had dit vroeger op mijn RNS-E van de Audi A4 (vorig model), maar kan het nu nergens vinden. Afgezien van de beroerde reactiesnelheid van de 510 het enige nadeel van een verder top systeem...
Golf GTI mk VI 3d Tornadorood 18" Detroit met winterbandjes powered by Croky :mrgreen: - Executive pakket - Advance pakket - Winterpakket - Dynaudio - Schuifdak - Getinte achterruiten - Inmiddels ZENEC ZE-NC2011D i.p.v. RNS510 met dank aan de marktplaatsmafia
Gebruikersavatar
wehoo
Berichten: 4270
Lid geworden op: 09 jun 2011, 11:24

Re: [RNS510] TMC flitsers?

Bericht door wehoo »

BlackMagic schreef:...de beroerde reactiesnelheid van de 510 het enige nadeel ...
In welk opzicht? (welke SWversie, welke HWversie, welke apparaattype?)
Gr. Wehoo.
Afbeelding
Gebruikersavatar
BlackMagic
Berichten: 31
Lid geworden op: 03 jan 2012, 14:24

Re: [RNS510] TMC flitsers?

Bericht door BlackMagic »

Traag met opstarten, dus voordat het systeem bijv. reageert op het indrukken van een knop. Traag bij het overschakelen tussen MEDIA en RADIO. Traag reageren op het openen van het numerieke toetsenbord van de telefoon. Traag bij het aanraken van een functie op het scherm, soms helemaal niet reageren. Valt zwaar tegen vergeleken met de RVS-E, maar die had geen touchscreen. Zal eens in het menu kijken welke versie het is. Hij is in ieder geval van afgelopen juli met de software vanaf de 2011 DVD geladen.
Golf GTI mk VI 3d Tornadorood 18" Detroit met winterbandjes powered by Croky :mrgreen: - Executive pakket - Advance pakket - Winterpakket - Dynaudio - Schuifdak - Getinte achterruiten - Inmiddels ZENEC ZE-NC2011D i.p.v. RNS510 met dank aan de marktplaatsmafia
Plaats reactie

Terug naar “Electronica en Audio / Video”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 8 gasten