Ook die heeft maar plaats voor 1 mic. Hoe plaats je dan de 2e mic.tonnie024 schreef:Ik heb een verlichting met 2 micr van een golf 6
Elsa:

Etka:

Ook die heeft maar plaats voor 1 mic. Hoe plaats je dan de 2e mic.tonnie024 schreef:Ik heb een verlichting met 2 micr van een golf 6
Kufatec levert en mic. voor de Fiscon BP en die wordt 'gepluged' (&play) op de quadlockstekker.RL1975 schreef:Ok bedankt voor de info ga dan toch voor het omsolderen, zodat de orginele microfoon gaat werken op de Fiscon Basic Plus! Zo zie je helemaal niks van de car-kit en de voice-control heeft voor mij geen toegevoegde waarde!
Hoe kun je met de Vag-com het verborgen service menu zichtbaar maken?
MVG RL1975
Bij de Kufatec Fiscon Basic Plus zit de microfoon inbegrepen.RL1975 schreef:Die microfoon kan ik op de site van Kufatec vinden? Zodat ik deze tegelijk met de Fiscon basic Plus kan bestellen!
Ik zie alleen degene met een plugje en niet met een stekker voor in de quadlock!
Renekesgti schreef:@Wehoo, bij wie heb je dat laten doen? Ik denk dat ik binnenkort ook overstap naar een RNS 315 of 510, maar dan moet ik ook het microfoontje enzo goed laten wegwerken. Laat dat liever doen.
Gr. René
De RNS510 had ik al. De Kufatec Fiscon BP heb ik bij Electronic4cars laten inbouwen.Renekesgti schreef:@Wehoo, bij wie heb je dat laten doen? Ik denk dat ik binnenkort ook overstap naar een RNS 315 of 510, maar dan moet ik ook het microfoontje enzo goed laten wegwerken. Laat dat liever doen.
Gr. René
A2DP werkt toch alleen in mono-geluid en dan valt je telefoon(-functie) "stil"?RL1975 schreef:Heb vandaag de Fiscon basic plus besteld voor in mijn Ed 30, hopelijk de volgende week binnen en dan even inbouwen en proberen microfoon om te bouwen, zodat ik de orginele heb!
Deze week ook nog in een 6 GTI 35 ingebouwd met RNS 510, maar wel met de kufatek microfoon! Werkt werkelijk super, zeer tevreden hoe het werkt en ook A2DP werkt goed!
Van de 5 berichten die je geplaatst hebt zijn er 4 reclame voor een bedrijf.speeds schreef:Ik heb een origineel Volkswagen Premium bluetooth carkit besteld bij http://www.uwautoonderdeel.nl
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten