Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier kan je alle gesloten onderwerpen vinden. Vaak staan er in gesloten onderwerpen nuttige zaken en deze blijven op deze manier beschikbaar. Forum is alleen lezen.
KlouxOne schreef:@verlengsnoer. Hadden ze niet alles op voorraad zeker?
Nee daarom heeft KW Systems ook aangegeven dat er wat haast bij zat om alles voor de "vakantie periode" van ShadowPro binnen te krijgen, zie onder:
We have to order the most of those with a 2 weeks delivery time, but need the payment in advance. Shadow is closed from 21. 01 - 30. 01.2012 so we have to hurry up to get the meters this month.
KlouxOne schreef:goed om te horen jimmy. Ben benieuwd wat het gaat kosten. Ik hoop dat ze deze week nog worden verstuurd. Ik heb nog niks vernomen.
@verlengsnoer. Weet jij al meer?
Benieuwd wat er te doen valt met het groeps inbouwen...
Ik weet dat hij de meters maandag besteld heeft en dat e tussen het bestellen en het leveren 1 à 2 weken kon zitten. Ik zal morgen ochtend je systematisch mailen.
I´m just waiting for some other things too. Up to today I got no news. I will inform you us soon as I have the information that the meters are sent out by Shadow.
Have a nice weekend.
Vanochtend bij het tandenpoetsen nog gedacht aan deze groupbuy.. Er ging door me hoofd dat ik misschien maar 60 euro meer had moeten betalen en ze dan via the UK binnen had gehad.....
Ik heb net een email binnen van KW Systems!
Hi,
today I got the information that the gauges are at the customshouse. On monday those are in our stock and ready to ship..
Best regards
Juergen
GOED NIEUWS---> is er al wat bekend over inbouw prijzen?
Goed nieuws dan zijn ze waarschijnlijk woensdag of donderdag wel bij mij. zodra ik ze heb moeten jullie even contact opnemen met mij. Dan kunnen ze afgehaald worden en op gestuurd.
Achteraf misschien wel maar ik heb geen haast dus die 60 euro ia het voor mij wel waard.
Jimmy heb jij al prijzen van linx car systems voor de inbouw?
Goed nieuws dan zijn ze waarschijnlijk woensdag of donderdag wel bij mij. zodra ik ze heb moeten jullie even contact opnemen met mij. Dan kunnen ze afgehaald worden en op gestuurd.
Achteraf misschien wel maar ik heb geen haast dus die 60 euro ia het voor mij wel waard.
Jimmy heb jij al prijzen van linx car systems voor de inbouw?
Uhhm goed dat je het vraagt, heb hem wel gemaild maar nog niets terug gehad zal hem nog eens bellen!
Heb je misschien een foto van de onderdelen die je bedoeld ?
Want ik zat sowieso aan een andere meter te denken maar eerlijk gezegd vind ik deze wel heeeel netjes!
wacht nog op de reactie van Jimmy. Die zou vrijdag bellen voor prijzen. ik ga maandag zelf ook even bellen. Maar denk niet dat we allemaal tegelijk terecht kunnen. Gok dat ze 3 uur pp bezig zijn