Jullie hebben mij lange tijd niet meer actief gezien op enig forum. Reden was het plotselinge overlijden van onze oudste zoon door een eenzijdig ongeval in mei vorig jaar.
Het heeft ons gezinsleven toen (en nu nog wel) volledig op zijn kop gezet en de relevantie van aardse zaken volstrekt verschoven. Ben dus ook nauwelijks meer op dit forum geweest.
Maar, ik kom nu even afscheid nemen want.... De GTI is al die tijd wel trouw aan mijn zijde gebleven. Tot deze weken....
Ik heb een nieuwe baan en daarbij hoort een leaseauto. De vorige kon ik nog rijden zonder bijtelling (voor de seniors op dit forum; de befaamde Ford Hondehok = Fusion) Maar de nieuwe leaseconstructie heeft standaard een bijdrage van mij aan de baas. Om die terug te krijgen moet je de leasewagen dus privé rijden. Dan pas kun je namelijk de bijdrage van de baas aftrekken van de bijtelling. Anders betaal je zonder het privévoordeel. Rare constructie. Mijn baas is daarbij maatschappelijk enorm bewust en dus mocht ik slechts kiezen uit een A of B-label.

Het wordt (na enig denkwerk) een Audi A3 1.6 TDI met alle toeters en bellen maar met 105

De GTI heeft pas 26.000 km gelopen, verkeert nog (en dat kan je van mij verwachten) in nieuwstaat. Blijft dus nog even in de familie want mijn echtgenote gaat 'm rijden.
Als ik mijn huwelijk goed houd mag ik 'm af en toe een keertje hebben Hahaha.
Groetjes allemaal en veel plezier (jullie mogen nondeju wèl blijven doorscheuren).
Albert260