Stationair draaien Golf 3 Gti 85 kw (1995)

Voor alle modellen. Geef wel aan om welk type het gaat door voor je post het type tussen [ ] te zetten.
Plaats reactie
sanz004

Stationair draaien Golf 3 Gti 85 kw (1995)

Bericht door sanz004 »

Beste mensen,

Ik heb een vw golf 3 gti 85 kw, bouwjaar: 1995.
Ik heb laatst APK en grote beurt gedaan en beide zijn geslaagd.
Mijn probleem is dat als ik bijvoorbeeld weg rij doet die het prima, maar zodra ik hem in zn 3 schakel beetje toeren maak en mn koppeling ingedrukt houd, die soms niet in zijn stationair gaat. Dan slaat die gewoon af. Ik heb al gevraagt aan een goede vriend die in een garage werkt wat het kon zijn, hij zei dat het gewoon door de kou komt. Zelf heb ik echt totaal geen verstand van auto's, maar als er wat met mn auto gebeurt word ik chagerijnig. Er moet toch wat aan te doen zijn? Het is af en toe echt zwaar irritant. Echter als ik er wat langer mee rijd en alles is op temperatuur heb ik er geen last van (tot nu toe). Heeft iemand misschien enig idee wat dit kan zijn en wat er aan te doen valt?
EJ5gti
Type auto: Golf MK5 GTI

Re: Stationair draaien Golf 3 Gti 85 kw (1995)

Bericht door EJ5gti »

sanz004 schreef:Beste mensen,

Ik heb een vw golf 3 gti 85 kw, bouwjaar: 1995.
Ik heb laatst APK en grote beurt gedaan en beide zijn geslaagd.
Mijn probleem is dat als ik bijvoorbeeld weg rij doet die het prima, maar zodra ik hem in zn 3 schakel beetje toeren maak en mn koppeling ingedrukt houd, die soms niet in zijn stationair gaat. Dan slaat die gewoon af. Ik heb al gevraagt aan een goede vriend die in een garage werkt wat het kon zijn, hij zei dat het gewoon door de kou komt. Zelf heb ik echt totaal geen verstand van auto's, maar als er wat met mn auto gebeurt word ik chagerijnig. Er moet toch wat aan te doen zijn? Het is af en toe echt zwaar irritant. Echter als ik er wat langer mee rijd en alles is op temperatuur heb ik er geen last van (tot nu toe). Heeft iemand misschien enig idee wat dit kan zijn en wat er aan te doen valt?
als ik me niet vergis is dit een ABF en volgensmij zit er onder de gasklep een potmeter met een null-last schakelaar. het kan zijn dat deze de geest heeft gegeven....
MKV GTI DSG (Klik) | Black Magic Pearl | 5 Deurs | Leder | Schuifdak | Milltek Turbo-back Non-Resonated | Forge Twintake + Catch Can | Eibach sportsline | Brembo 17Z 330mm | 18" Golf R wielen / Denver | JD Stage 2
Plaats reactie

Terug naar “Motorisch, carroserie, uitlaat en Tuning”