Nu heb ik alleen geen mogelijkheid tot het afspelen van MP3 hoe kan ik dit het beste oplossen? Nieuwe radio kopen? Of is dit ook anders op te lossen?

Dit is niet geheel waar. De RCD300 ondersteunt standaard geen usb/aux input.Chris5gti schreef:je kunt een usb aansluiting maken in je dashbord vakje of op de plek waar nu de cd wisselaar zit in de armsteun .Dan kun je op die manier gewoon mp3 afspelen zonder dat je een andere radio hoeft te kopen .
De originele VW oplossing, alleen even navragen of die ook met een RCD300 werkt.Jelmer91 schreef:Oke die usb aansluiting via mijn dashbord kastje is wel een prima optie aangezien ik ook geen cd wisselaar heb(moet ik daar bepaalde kabel voor hebben)?
Ik had een tijdje terug een usb volkswagen polo interface gekocht en die werkte goed.Jelmer91 schreef:Ik zag het nog nergens staan dus open even een nieuw topic, ik heb in mijn gti een rcd300 met een 10speaker geluissyteem waarvan het geluid prima is.
Nu heb ik alleen geen mogelijkheid tot het afspelen van MP3 hoe kan ik dit het beste oplossen? Nieuwe radio kopen? Of is dit ook anders op te lossen?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten