Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
M USA schreef:Nou , hij is gechipt. Misschien dat ik al wat gewend was, het verschil is er duidelijk maar echt extreem is het verschil niet. Wel tevreden.
Maarruh, wanneer grijpt de toerenbegrenzer in of is die er afgehaald..?
Leuk klein detail dat nu mijn tellers bij het starten een keer helemaal uitslaan.
Heb je ook een uitdraai van JD meegekregen !!
Wat is nu het vermogen ??
M USA schreef:Nou , hij is gechipt. Misschien dat ik al wat gewend was, het verschil is er duidelijk maar echt extreem is het verschil niet. Wel tevreden.
Maarruh, wanneer grijpt de toerenbegrenzer in of is die er afgehaald..?
Leuk klein detail dat nu mijn tellers bij het starten een keer helemaal uitslaan.
Heb je ook een uitdraai van JD meegekregen !!
Wat is nu het vermogen ??
Ben niet op rollenbank geweest. Software geupload, stuk rijden met laptop en klaar. Standaardwaarden zijn 260pk en 380nm volgens site. Zal wel zoiets zijn maar heb het gevoel dat het koppel hoger kan.
Als ie rond de 380 nm en 260 pk zit moet je toch een beetje "wauw" moeten hebben. Is ie ondertussen niet gereflashed (door de daeler teruggezet naar de standaard waarden)?
Ik zou hem op de rollenbank zetten om de cijfers te zien.
Edition30 schreef:@M USA
Als je twijfelt aan je vermogen, kan je deze binnenkort mooi laten rollen bij JD (zie actie Nico).
Dat zou kunnen ja, maar ik hou er niet van om mijn auto op een bank neer te zetten, kabels eraan vast te maken en duimen dat ie niet losvliegt zoals weleens gebeurt. Vraag me uberhaupt af hoe gezond het is om de auto met kabels vast te maken en dan flink te gassen op rolletjes. Maar das mijn gevoel.
Edition30 schreef:@M USA
Als je twijfelt aan je vermogen, kan je deze binnenkort mooi laten rollen bij JD (zie actie Nico).
Dat zou kunnen ja, maar ik hou er niet van om mijn auto op een bank neer te zetten, kabels eraan vast te maken en duimen dat ie niet losvliegt zoals weleens gebeurt. Vraag me uberhaupt af hoe gezond het is om de auto met kabels vast te maken en dan flink te gassen op rolletjes. Maar das mijn gevoel.
Ben zelf ook zuinig op mijn auto, maar bij JD weet ik zeker dat ze het goed en netjes doen. Wel even de motor lekker warm maken van te voren.
Mijn auto is wel eens losgeschoten op de bank (first time ever voor JD ha ha), gelukkig geen schade. Ik heb er ook geen enkele moeite mee om weer te rollen. Sterker, ben daarna al 2 keer erop geweest en binnenkort weer met de JD meeting.
Voormalig GTI en GTD rijder. Nu een 2021 BMW 330i Touring (G21)
Like mijn blog: http://www.driveaholic.nl
Doohie schreef:Hoe rijd je eigenlijk best een nieuwe wagen in ??
Volgens mij is echt inrijden achterhaald met moderne motoren die in de fabriek al hebben gedraaid. Gewoon de 1e 1000 km niet helemaal vol in de toeren, niet alleen snelweg rijden maar ook door de stad met veel schakelen enzo. Na de 1000 gewoon beginnen met knallen. Heb de mijne ook laten chippen bij de 1000.
Doohie schreef:Hoe rijd je eigenlijk best een nieuwe wagen in ??
Volgens mij is echt inrijden achterhaald met moderne motoren die overigens in de fabriek al hebben gedraaid... Gewoon de 1e 1000 km niet helemaal vol in de toeren, niet alleen snelweg rijden maar ook door de stad met veel schakelen enzo. Na de 1000 gewoon beginnen met knallen. Heb de mijne ook laten chippen bij de 1000.