Ja wel hoor, langzaam de drempels nemen en schuin dan het meestal wel goed. Helaas heb je wel is dat hij onder wat schaaft....
Rijcomfort bevalt mij goed hoor, het is wel stugger als OEM, maar dat is logisch. Maar het is nog heel goed te doen vind ik. Klinkerwegen zijn wat oncnfortabeler, maar nog best te doen. Parkeergarages moet ik alleen mijden...
Heb een KW v1 inox, met alles er nog op en aan, dus gewoon zoals hij uit de doos komt, niks aangepast aan de veren/schroeven etc.
Iemand ervaring met AP schroefsets?
Re: Iemand ervaring met AP schroefsets?
Golf 5 GTI DSG ED30 on Air
JD stage 2 340pk/460nm | Milltek | Carbonio | 3SDM | Airlift | Viair
JD stage 2 340pk/460nm | Milltek | Carbonio | 3SDM | Airlift | Viair
Als je wilt met een KW set kan je aan de achterkant dat plastic schroefblok ook nog verwijderen om nog lager te komen..
De kenners weten wel hoe dat onderdeel heet of wat het is. Dat zag ik op een bijeenkomst een keer bij zo'n static knaller
Dat zal dus ook wel kunnen met die AP set. Ikzelf heb hem niet eens heel zo laag, maar raak al dikwijls de plastic beschermkappen onder de auto bij drempels e.d terwijl ik er als een slak overheen ga. Tevens heb ik al een paar beste veuren in de onderkant van mijn blok en een deel van mijn ophanging moeten vervangen doordat er een steen op de weg lag, dus te laag is voor het dagelijkse vervoer niet aan te raden.
De kenners weten wel hoe dat onderdeel heet of wat het is. Dat zag ik op een bijeenkomst een keer bij zo'n static knaller

Dat zal dus ook wel kunnen met die AP set. Ikzelf heb hem niet eens heel zo laag, maar raak al dikwijls de plastic beschermkappen onder de auto bij drempels e.d terwijl ik er als een slak overheen ga. Tevens heb ik al een paar beste veuren in de onderkant van mijn blok en een deel van mijn ophanging moeten vervangen doordat er een steen op de weg lag, dus te laag is voor het dagelijkse vervoer niet aan te raden.
MK5 liefhebbers verzamelen :http://www.facebook.com/loveformk5
Bij die AP set op bovenstaande foto's is dat schroefblok op de achterste veren al weg gehaald (lees maar in mijn post). Dus dat is echt de laagste stand. Dus kan echt minder laag dan kw.
Op zich wel laag genoeg qua looks/dagelijks gebruik.
Maar toch weet ik het zelf nog niet. Straks krijg ik spijt. Dus neig meer naar de kw v1. Dan maar iets meer uitgeven. Dan heb ik altijd net nog die paar centimeters extra te verlagen en bewezen kwaliteit.
Maar AP blijft aantrekkelijk... Sowieso wacht ik ff tot na de winter.
Op zich wel laag genoeg qua looks/dagelijks gebruik.
Maar toch weet ik het zelf nog niet. Straks krijg ik spijt. Dus neig meer naar de kw v1. Dan maar iets meer uitgeven. Dan heb ik altijd net nog die paar centimeters extra te verlagen en bewezen kwaliteit.
Maar AP blijft aantrekkelijk... Sowieso wacht ik ff tot na de winter.