Lakstift Remklauw
- gerben302JD
- Type auto: Golf VI GTI
Lakstift Remklauw
Goedeavond mannen,
Zag vandaag dat er een stuk rode lak weg was van m'n remklauw
zijn daar lakstiften voor?
of moet je dan de hele remklauw spuiten?
Groet Gerben
Zag vandaag dat er een stuk rode lak weg was van m'n remklauw
zijn daar lakstiften voor?
of moet je dan de hele remklauw spuiten?
Groet Gerben
Stage 2 JD 302 Pk / 426 Nm
- Gti-Mar
- Type auto: Golf MK VI ABT
- Contacteer:
Re: Lakstift Remklauw
Of met een kwastje bij tippen!!!
Mvg Marco
Golf GTI MK VI:schuif-kanteldak/keyless entry/rns 510 met dynaudio/sportdemper/19 inch Talladega's/ABT gechipt 281pk-391 nm/Katmod./sportfilter
Golf GTI MK VI:schuif-kanteldak/keyless entry/rns 510 met dynaudio/sportdemper/19 inch Talladega's/ABT gechipt 281pk-391 nm/Katmod./sportfilter
Met hammerite oid. Maar zal wel kleurverschil opleveren denk.
Gr, Wilco
\Oo) \___w___/ (oO/
\Oo) \___w___/ (oO/
-
- Type auto: 2007 MK5 GTI
zijn toch speciale potjes verf voor met kwastje in allerlei kleuren?moet wel hittebestendig zijn natuurlijk he.zelfs bij halfords verkopen ze die,gewoon alle klauwen ff doen is wel zo netjes
mkv gti, reflex silver, 3drs, custom turbo back exhaust, jd stage2, powerflex, carbonio met k&n, forge divertervalve, forge oilcatch can
297hp, 438torque vcds,sachs sre,eibach pro street s
- Gti-Mar
- Type auto: Golf MK VI ABT
- Contacteer:
Foliatec meen ik, te verkrijgen in spuitbus of 2 componenten(gebruik ik altijd, maar wel heel weinig mengen, denk dat ik met de helft 4 remklauwen doe)is tevens hitte bestendig en rond de €26,00
Mvg Marco
Gewoon hamerite, al bij 3 auto gedaan, geen enkel probleem.
Vind na 6 jaar nog steeds rode stippen op de straat...
Hou wel rekening met kleurverschil, huidige zullen we inmiddels meer roze dan rood zijn.
Maar bij een klein plekje valt kleurverschil niet op.
Vind na 6 jaar nog steeds rode stippen op de straat...
Hou wel rekening met kleurverschil, huidige zullen we inmiddels meer roze dan rood zijn.
Maar bij een klein plekje valt kleurverschil niet op.
Zit er met de hamerite ook weer een glans over de remklauwen? Mijn klauwen voor zijn nog prima en hebben een glans in de lak. Achter zijn ze wat doffer rood/roze dus wellicht is de voorzijde door de vorige eigenaar ooit gedaan.
Is de rode hamerite dus mooi met een lichte glans er in en wijkt dat rood niet te veel af van het rood in de grille van de gti?
Is de rode hamerite dus mooi met een lichte glans er in en wijkt dat rood niet te veel af van het rood in de grille van de gti?
-
die van mij waren ook een beetje dof en heb ze gepoetst en gepolijst en daarna in de wheelwax gezet.is een maand geleden en ze glimmen nog steeds
mkv gti, reflex silver, 3drs, custom turbo back exhaust, jd stage2, powerflex, carbonio met k&n, forge divertervalve, forge oilcatch can
-
sorry wheelsealant
Hmm ik zal ook eens kijken of dat ik ze opgepoetst krijg eerst!
Mijne is ook een stukje rode lak af (rechter achter klauw).
Binnenkort eens bijtippen met rode hammerite. Als de tint wijkt dan lak is ze alle vier wel ff over. Gelijk weer mooi.
Doe ik gelijk de hubs (binnenstukken schijfremmen) met zilveren hammerite daar deze ook bruin/roestig zijn.
Binnenkort eens bijtippen met rode hammerite. Als de tint wijkt dan lak is ze alle vier wel ff over. Gelijk weer mooi.
Doe ik gelijk de hubs (binnenstukken schijfremmen) met zilveren hammerite daar deze ook bruin/roestig zijn.
- Edition30
- Type auto: Edition 30
Kan je dat hammerite meteen erop smeren of moet je eerst nog ontvetten en gronden voor een goede hechting?
Gr. Renco
Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem
Serviced by Hans Sloot Autotechniek Lochem