Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik wil straks graag andere diffuser ( achter lip ).. kun je deze gewoon van de onderbumper halen of is dit 1 geheel?
& weet iemand waar ik zoiets kan krijgen? Alleen wil ik dan geen carbon..
OSIR - DTM GT1 Valance - Fiberglass -VW MkV
In Stock
OSIR Design add-on DTM exhaust valance for the VW MkV GTI. Handmade with high quality FRP. Glues directly on top of your stock valance. Comes primed and ready to paint.
Price: $274.99
Zie ook dat die nog in de primer staat dus ook nog gespoten moet worden. Je kan natuurlijk met een knikker bus aan de haal gaan maar ik zou hem zelf laten spuiten dat kost ook ongeveer 200 euro + bumper 250 is dus 450 euro voor een aanplak stuk. Moet je zelf maar afwegen ofdat je het waard vindt.
Maar de diffuser waar het hier om gaat plak je op de originele onderbumper toch? In die uitsparing die er origineel in zit zeg maar?
Onderbumper en bovenbumper zijn wel gewoon geschroeft toch?
Bij mijn vorige auto's had ik alles al lang los gehad maar ik ben wat voorzichtiger geworden haha
Maar de diffuser waar het hier om gaat plak je op de originele onderbumper toch? In die uitsparing die er origineel in zit zeg maar?
Onderbumper en bovenbumper zijn wel gewoon geschroeft toch?
Bij mijn vorige auto's had ik alles al lang los gehad maar ik ben wat voorzichtiger geworden haha
MKV Nmgn schreef:Of even laten wrapen in kleur bvb Piano Zwart ( Hoogglans ) dat is ook erg mooi en gaat zeker geen 200 kosten!
Ik zit er ook aan te denken om de diffuser van mijn GTI te laten wrappen of te laten spuiten. Ik vind het mat grijze plastic namelijk niet zo mooi staan bij de zwarte accenten die wel mooi glanzend zijn. Maar ik vraag me af of dat wel te wrappen is. Omdat de diffuser niet glad is maar allemaal kleine spikkels heeft had ik het idee dat dit weinig resultaat gaat opleveren.
MKV Nmgn schreef:Of even laten wrapen in kleur bvb Piano Zwart ( Hoogglans ) dat is ook erg mooi en gaat zeker geen 200 kosten!
Ik zit er ook aan te denken om de diffuser van mijn GTI te laten wrappen of te laten spuiten. Ik vind het mat grijze plastic namelijk niet zo mooi staan bij de zwarte accenten die wel mooi glanzend zijn. Maar ik vraag me af of dat wel te wrappen is. Omdat de diffuser niet glad is maar allemaal kleine spikkels heeft had ik het idee dat dit weinig resultaat gaat opleveren.
Die spikkels is een kwestie van schuren,zal toch ook moet als je het laat spuiten.Voordeel van als je het laat wrappen is dat het klaar is terwijl je er op wacht .En een stuk voordeliger denk ik.