embleem
- MkVI Nmgn
- Type auto: Golf7R
Re: embleem
Golf kwaaltje...levies schreef:hallo
kan iemand mij helpen achter een embleem voor achter op de koffer bak...
de mijne zit vocht achter en dat staat me niet aan.
gr levi
Een nieuwe kost over de €100,-
als ik jou was zal ik een nieuwe type zoeken op marktplaats of vwwinkel kosten ze €50,- compleet
Nieuwe type is ook een stuk mooier zijn opleg letters en niet zo een halve sticker of wat het ook is
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------
tonnie, bedankt voor je reactie alleen heb je een site van die shop? of een foto van het nieuwe logo.
dat het een kwaaltje was dacht ik al haha en ja had nagevraagd euro ex btw
gr levi
dat het een kwaaltje was dacht ik al haha en ja had nagevraagd euro ex btw
gr levi
Oude zijn idd erg lelijk (na verloop van tijd).
Maar sinds wanneer is 'het nieuwe model' eigenlijk geleverd?
Mijne is van 06-2005 en heeft toch ook het nieuwe logo met opleg.
Jij hebt nu het oude embleem, met ook de wit-achtige corrosie/wormvorming waarschijnlijk):

Zo ziet het nieuwe 3d embleem eruit, welke ook geen last meer heeft van de genoemde 'wormvorming':

Maar sinds wanneer is 'het nieuwe model' eigenlijk geleverd?
Mijne is van 06-2005 en heeft toch ook het nieuwe logo met opleg.
Jij hebt nu het oude embleem, met ook de wit-achtige corrosie/wormvorming waarschijnlijk):

Zo ziet het nieuwe 3d embleem eruit, welke ook geen last meer heeft van de genoemde 'wormvorming':

ziet er idd netjes uit.
alleen waar kan ik deze bestellen?
gr levi
gr levi
- MkVI Nmgn
Ik zal langs een sloop bedrijf in de buurt rijden golf 5 / golf 6 past beide.levies schreef:ziet er idd netjes uit.
gr levi
Groetjes Tonnie
Zo te zien is dit onderdeel niet los leverbaar en alleen als geheel slot te verkrijgen.levies schreef:ziet er idd netjes uit.
gr levi
Etka:

Elsa:

Gr. Wehoo.

- MkVI Nmgn
Klopt inderdaad Wehoo daarom is het onderdeel ook zo duur.
Groetjes Tonnie
bedank voor de reacties heb er inmiddels een gevonde op mp embleem uit 2008 met slot voor 55 euro
greeetttzz
greeetttzz
En daarom is het monteren wat meer werk dan simpel een embleem lospeuteren en een nieuwe erop plakken...
Begin 2005 zijn ze volgens mij overgegaan op de huidige golf 5/6 logo's.
-
- Type auto: MK5 GTI
balen.. die van mij is van februari 2005 maar heb het oude nog 

Hmmm "EJ kijkend naar zijn eigen GTI van 5-1-2006" waarom zit er dan nog een "oud logo" op de mijne......Timvgti schreef:En daarom is het monteren wat meer werk dan simpel een embleem lospeuteren en een nieuwe erop plakken...

MKV GTI DSG (Klik) | Black Magic Pearl | 5 Deurs | Leder | Schuifdak | Milltek Turbo-back Non-Resonated | Forge Twintake + Catch Can | Eibach sportsline | Brembo 17Z 330mm | 18" Golf R wielen / Denver | JD Stage 2
- MkVI Nmgn
Omdat je auto in 05 gebouwd is want hij is tenaamgesteld op die datum voor de eerste keer 

Groetjes Tonnie
Timvgti schreef:Begin 2005 zijn ze volgens mij overgegaan op de huidige golf 5/6 logo's.
stel dat hij in november gebouwd is is dat niet echt begin 2005....MKV Nmgn schreef:Omdat je auto in 05 gebouwd is want hij is tenaamgesteld op die datum voor de eerste keer![]()
MKV GTI DSG (Klik) | Black Magic Pearl | 5 Deurs | Leder | Schuifdak | Milltek Turbo-back Non-Resonated | Forge Twintake + Catch Can | Eibach sportsline | Brembo 17Z 330mm | 18" Golf R wielen / Denver | JD Stage 2
-
- Type auto: Golf VII GTI Perf.
zou die van een polo 6R ook passen? ( nieuwe polo )
hier heb ik er namelijk nog wel een paar van ( compleet )
kijkend in etka is hij anders, hiervan kan je namelijk wel een los logo bestellen.iroc-dennis schreef:zou die van een polo 6R ook passen? ( nieuwe polo )
6R6 827 469 A (alleen het type en revisie is anders)
3C5 827 469 D
- Spuugemmer
- Type auto: MK1 GTI
Is niet alleen de revisie. Kan heel anders zijn. Zo is 171419523 en 171419523 A een hoes voor om de stuuras echt totaal anders scheelt ongeveer 6 cm!! Des al niet te min heb ik ze hier naast elkaar staan en zou ik als dat opprijs wordt gesteld wel even de schuifmaat ernaast kunnen leggen.
Golf MK1 GTI
-
- Type auto: Golf VII GTI Perf.
dus het zal niet passen??
- Chris5gti
- Type auto: Golf 5 GTI
Ik had ook die corrosie .. heb het als enige anders opgelost hier , niet ieder zijn smaak maar ik vind het mooi 

Ik heb er destijds eentje bij BM-onderdelenshop gehaald!
In.middels heb ik er een.van.het.model 2008 op de kop getikt op.mp