Leden!
Ik heb een beetje rond zitte kijke naar anderre uitlaten
en natuurlijk kwamen hier de Supersprint en de Milltek uit
Maar dan..
wat scheelt het, qua prestaties en qua (heerlijk) geluid?
zelf rij ik nu met een orginele pijp zonder middedemper, dat ook verbazend veel geluid maakt..
maar toch, ik zat even te kijke en aan de prijs te zien moet er iets schelen..
Mvg!
Supersprint of Milltek onder een MKV R32
Supersprint of Milltek onder een MKV R32
MKV R32 '06
JD Chip 270PK
SuperSprint Cat Back
JD Chip 270PK
SuperSprint Cat Back
Re: Supersprint of Milltek onder een MKV R32
Ik heb zelf nu een Milltek resonated onder de auto. Eerst non resonated gereden, het geluid boven de 3000 toeren was super, alleen tussen de 2000 en 2500 niet mee te rijden wegens een irritante drone/brom waar je echt helemaal gek van werd. Je resoneerde de auto uit haha.
Het liefst wil ik iets meer geluid, een resonated Milltek vind ik weer iets te lief klinken. Ik ga voor een klep om de middendemper te bypassen.
Voor de prestaties zal je ook je cats en evt ook je spruitstuk moeten aanpakken. Met alleen een catback zijn de verschillen in vermogen met standaard zo goed als niets. Spruitstuk met cats van Milltek zijn voor een R32 erg duur.
Met Supersprint verder geen ervaring.
Het liefst wil ik iets meer geluid, een resonated Milltek vind ik weer iets te lief klinken. Ik ga voor een klep om de middendemper te bypassen.
Voor de prestaties zal je ook je cats en evt ook je spruitstuk moeten aanpakken. Met alleen een catback zijn de verschillen in vermogen met standaard zo goed als niets. Spruitstuk met cats van Milltek zijn voor een R32 erg duur.
Met Supersprint verder geen ervaring.
dat is wel gaaf, maar inderdaad, als je nou van brabant naar Utrecht moet (famillie) is het geen doen denk ik..
ik ga toch even kijken wat de beste manier is, want ik wil meer herrie maar dat tijdens het accelereren en niet tijden dezelfde toeren
dat is wel gaaf, maar inderdaad, als je nou van brabant naar Utrecht moet (famillie) is het geen doen denk ik..
MKV R32 '06
JD Chip 270PK
SuperSprint Cat Back
JD Chip 270PK
SuperSprint Cat Back