Als ik mijn handrem wil optrekken dan is er in het begin al veel speling. En wanneer hij dan opgetrokken is, pakt deze helemaal niet zoals het hoort.
De oprit bij ons thuis is een lichte helling, moest ik de auto niet in zijn versnelling plaatsen en hem gewoon met een opgetrokken handrem zou late staan. Dan zou deze iets later op het straat staan. Wat kan hier het probleem zijn??? Ik weet dat deze speling zeker moet bijgesteld worden, maar het is toch niet normaal wanneer je je handrem goed hard optrekt dat deze toch nog niet goed pakt....
grtz, bart
handrem probleem
Re: handrem probleem
Blijft hij ook hangen? Dus licht remmen als je de handrem los hebt?
Dan zijn of de handremkabels van binnen verroest, of je remtangen moeten gereviceerd worden ( iig de hendel achter op de remtang gangbaar maken)
Is volgensmij ook apk afkeur... ( een niet werkende handrem)
Dan zijn of de handremkabels van binnen verroest, of je remtangen moeten gereviceerd worden ( iig de hendel achter op de remtang gangbaar maken)
Is volgensmij ook apk afkeur... ( een niet werkende handrem)
MKV GTI DSG (Klik) | Black Magic Pearl | 5 Deurs | Leder | Schuifdak | Milltek Turbo-back Non-Resonated | Forge Twintake + Catch Can | Eibach sportsline | Brembo 17Z 330mm | 18" Golf R wielen / Denver | JD Stage 2
Re: handrem probleem
Afstellen handrem:Bart K schreef:Als ik mijn handrem wil optrekken dan is er in het begin al veel speling....
grtz, bart

Gr. Wehoo.