schoonmaken uitlaat
Re: schoonmaken uitlaat
bedankt allemaal voor de reacties.
ik zal er van het weekend is aan gaan beginnen
gr levi
ik zal er van het weekend is aan gaan beginnen
gr levi
dankje voor de vele reacties
heb alles ge probeerd en met niks er meer af te krijgen dus besloten om een nieuwe eind stuk te bestellen
greetttzzz
heb alles ge probeerd en met niks er meer af te krijgen dus besloten om een nieuwe eind stuk te bestellen
greetttzzz
- MkVI Nmgn
- Type auto: Golf7R
En met een pannendoekje ? Dat schuurt een beetje en daarna nog een keer goed polijsten.
Groetjes Tonnie
-----------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------
zelfs met een brillux en schuur sponsje zit er zo dik op is nooit naar om gekeken denk ik helaaas
zelf met polijst staafje en dremmel
gr levi
zelf met polijst staafje en dremmel
gr levi
miss als laaste optie schuuren met schuurmachine lichtste schuur papier en opnieuw polijsten
ben tegen schuren maar als het niet lukt dan zo ie zo een andere eind stuk er onder
greettzzz
ben tegen schuren maar als het niet lukt dan zo ie zo een andere eind stuk er onder
greettzzz
Ik ga eens nadenken over een oplossing met een kleine elektrische boor/schroef machine. Als je daar een koker aan bevestigd met aan de binnenkant een doek met polisher dan zou je toch redelijk eenvoudig de uitlaat moeten kunnen poetsen. Heeft iemand dat al eens geprobeerd? Bestaat zo iets op de markt?
- MkVI Nmgn
- Type auto: Golf7R
Bij Carclean kun je wel een borstel bestellen die op de accu boormachine kan voor de velgen dus die kun je ook gebruiken voor de uitlaat denk ik
Groetjes Tonnie
Ik heb allerhande tools en middeltjes gebruikt om dit probleem op te lossen, er is zelfs een dremel aan te pas gekomen. Uiteindelijk heb ik de stukken eens ingespoten met Velgenreiniger.............dit werkt. Even in laten trekken en vervolgens gewoon goed afspuiten, als nieuw...........