Ik heb op mijn 1.6 gti blok een bak met de code Ge 13079...iemand bekend met deze bakcode want ik kan er niets over vinden.
Hoor graag van jullie
versnellingsbak 1.6 golf1 gti
Re: versnellingsbak 1.6 golf1 gti
Ge of EG?winkbuhl schreef:Ik heb op mijn 1.6 gti blok een bak met de code Ge 13079...iemand bekend met deze bakcode want ik kan er niets over vinden.
Hoor graag van jullie

Na opslaan is het overzicht in te zoomen en wordt het (beter) leesbaar.
verklaring overzicht: type/cilinderinhoud/motorcode/aandrijfcode(bak)/gebouwd van/-- tot/.
Gr. Wehoo.

- Chris5gti
- Type auto: Golf 5 GTI
he winkbuhl welkom ik zelf ben ook in heerlen geboren 

Haha.... vroeger altijd op vakantie en winkelen bij Schunck.Chris5gti schreef:he winkbuhl welkom ik zelf ben ook in heerlen geboren

Gr. Wehoo.

- Spuugemmer
- Type auto: MK1 GTI
nou, ik heb anders wel een vraag, ik moet nog wel even een voorstel topic maken, weet ik 
ik heb de keerringen lek in de bak van mn 1.6 EG 5bak. ik weet verder niets van het type bak,
er ging 1,5 liter olie in zeiden ze bij de brezan,
maar zit de bijvul plug, ik heb nog niet gekeken. wil over aantal weekjes in ieder geval de keerringen vervangen aan de aandrijfassen in de bak. Iemand daarvoor handige tips?
gr frank

ik heb de keerringen lek in de bak van mn 1.6 EG 5bak. ik weet verder niets van het type bak,
er ging 1,5 liter olie in zeiden ze bij de brezan,
maar zit de bijvul plug, ik heb nog niet gekeken. wil over aantal weekjes in ieder geval de keerringen vervangen aan de aandrijfassen in de bak. Iemand daarvoor handige tips?
gr frank