Oh mein Gott (3x) .......wehoo schreef:Hier zie je hem aankomen.

Oh mein Gott (3x) .......wehoo schreef:Hier zie je hem aankomen.
WesleyGTI schreef:Beste forumleden,
Ik ga in mei weer is naar duitsland en ik ga zeker 1 of meerdere dagen kijken op de ring
nu sta ik heel vaak in adenau vlakbij de aral maar zijn er nog meer plaatsen waar je leuk kan genieten van de ring ?
hebben jullie misschien straatnamen etc dat zou de tomtom makkelijk vinden![]()
Alvast bedankt
gr wes
FrankeED30 schreef:
Filmpje gevonden van de ander kant waar ze de camera niet wegdraaien.
Zeker lang moeten zoeken, hij staat namelijk al op pagina 15.FrankeED30 schreef:Filmpje gevonden van de ander kant waar ze de camera niet wegdraaien.
JonasV schreef:@ Wesley
Hoe ver ben je bereid te lopen? Er zijn namelijk diverse plekken die heel gaaf zijn om te kijken maar wel een wandeling en eventuele klim vereisen.
De plekken die op het kaartje van Wehoo staan zijn ook zeker mooi en daar staan wij ook vaak en zijn goed bereikbaar. Maar er is dus nog meer mogelijk.
Eventueel kun je eens googlen naar wat omschrijvingen voor aanloop routes
OepsGies schreef:Zeker lang moeten zoeken, hij staat namelijk al op pagina 15.FrankeED30 schreef:Filmpje gevonden van de ander kant waar ze de camera niet wegdraaien.![]()
![]()
![]()
Heb je zelf al wat Gevonden op Google? Anders zal ik eens wat inkleuren binnenkortWesleyGTI schreef:JonasV schreef:@ Wesley
Hoe ver ben je bereid te lopen? Er zijn namelijk diverse plekken die heel gaaf zijn om te kijken maar wel een wandeling en eventuele klim vereisen.
De plekken die op het kaartje van Wehoo staan zijn ook zeker mooi en daar staan wij ook vaak en zijn goed bereikbaar. Maar er is dus nog meer mogelijk.
Eventueel kun je eens googlen naar wat omschrijvingen voor aanloop routes
lopen is geen probleem zolang ik mijn auto maar veilig neer kan zetten
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten