Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Wilde dit toch even delen , De meeste kennen hem onder de naam Pinky omdat hij roze velgen (had) Als geld geen rol speeld kun je heel veel mooie dingen met je auto doen . Dit is voor mij de ultieme gti ! En dat zonder air ride !! Hij rijd gewoon op schroefset rond met Vossen wheels Maten : 225/30/20 op 9,5 J voren en 265/25/20 op een 10,5 J velg Dit is echt super vind ik !! En er is flink wat plaats in de kasten gemaakt voor dit mogelijk (rijdbaar ) te maken De remmen voren zijn trouwens van de R8
Met deze kan je beter niet bij mij door de straat rijden.
Grote kans op 4 kromme velgen en 4 kapotte schermen en pijn in je kont
Maar knap hoeveel tijd en geld in deze auto zit.
ja het is onvoorstelbaar maar je kunt gewoon helemaal insturen en normaal rijden met deze auto natuurlijk moet je niet op comfort uit zijn mja daar kies je ook niet echt voor bij zon auto
Ik vond hoe "Pinky" er eerst bij stond veeeeeel dikker!
Het is in ieder geval wel vreselijk bruut dat hij static zo rijdt! Moet je nagaan dat hij vorig jaar gewoon in nederland stond op MIVW. Zo'n end rijden met zo'n verlaagde auto!
Je kan dus gewoon de bocht om hoor dat is juist het apparte aan deze auto de wielkasten zijn zo gemaakt dat er gewoon normaal mee te rijden is ! Je moet natuurlijk niet het cirquit op gaan he het is een show auto geen race bak
Ik vraag me ook af waar al het geld in zit dan..... Beetje plaat werken. Laat er 60 uur in zitten a 55 euro = 3300 euro. Het is arbeids intensief maar qua materiaal valt het wel mee... Tuurlijk het totaal pakket zit best een behoorlijk bedrag in. Maar om nou te zeggen dat het zo goed als onbetaalbaar is. Op MIVW stond ook een type 1 van saugergroup daar zat alleen al een versnellingsbak in van bijna 20000 euro. Echter loopt bijna iedereen daar langs omdat je het er niet aan ziet. des al niet te min wel een extreme manier van je hobby uitvoeren.
Spuugemmer schreef:Ik vraag me ook af waar al het geld in zit dan..... Beetje plaat werken. Laat er 60 uur in zitten a 55 euro = 3300 euro. Het is arbeids intensief maar qua materiaal valt het wel mee... Tuurlijk het totaal pakket zit best een behoorlijk bedrag in. Maar om nou te zeggen dat het zo goed als onbetaalbaar is. Op MIVW stond ook een type 1 van saugergroup daar zat alleen al een versnellingsbak in van bijna 20000 euro. Echter loopt bijna iedereen daar langs omdat je het er niet aan ziet. des al niet te min wel een extreme manier van je hobby uitvoeren.
Klopt chris, er kan intern een bom geld inzitten waarbij men gewoon langs loopt zonder veel poespas.
Want het is niet te zien buitenaf, jammer, enkel bij contact komt dit dan boven.
Maar In dit geval ziet het er wel extreem uit, das moeilijk te ontlopen.
V GTI 5D LEDER 18"KARTHOUM / 19"Talladega / 18"OZ ST*LM
Wel leuk dat smaken zo verschillen, want ik vind dit echt helemaal niks. Pinky al niet, want veels te breed en nu ook niet, te breed en te groot. Die achterremmen lijken wel scooterschijfjes met die veels te grote wielen. Het enige wat ik mooi vind is de sticker op de achterruit
Chris5gti schreef:Wilde dit toch even delen , De meeste kennen hem onder de naam Pinky omdat hij roze velgen (had) Als geld geen rol speeld kun je heel veel mooie dingen met je auto doen . Dit is voor mij de ultieme gti ! En dat zonder air ride !! Hij rijd gewoon op schroefset rond met Vossen wheels Maten : 225/30/20 op 9,5 J voren en 265/25/20 op een 10,5 J velg Dit is echt super vind ik !! En er is flink wat plaats in de kasten gemaakt voor dit mogelijk (rijdbaar ) te maken De remmen voren zijn trouwens van de R8
Helaas smaken verschillen,gelukkig maar,denkelijk een of andere promo tuning auto ?
Bron : Golf5gti.com
eigenaar : Beni
Ik vind het gaaf! Knap werk, en toffe wielen.
Ik denk dat ik de roze variant die ik al langer kende net wat aparter vind maar die Vossen wielen zijn ook dik!
Ik had de link nog niet gelegd dat het dezelfde auto betreft
Ik moet ook zeggen dat dit absoluut niet mijn smaak is. Vooral die velgen i.c.m. die getrokken banden niet. Ze passen ook niet bij de auto naar mijn mening.
nou zo te zien heeft iedereen een andere mening dan mij .. maar dat is niet erg hoor smaken verschillen ! En ik denk niet dat je met 50.000 euro genoeg hebt om een golf zo te maken er zijn ook binnen veel details en gewoon nergens aan gespaard . Hoe dan ook er is op dit forum niemand die zo veel geld erin heeft gestoken als hij . En ja dat de smaken zo verschillen zal wel een beetje aan de leeftijden liggen hier En ja de meeste zijn ook aleen maar oem fanaten hier je hoort niks ander oem hier en oem daar , en willen van een beetje custom niks weten .. Als je van die polyester sneeuwschuiver erop hebt ofzo ok hou ik ook niet van maar deze auto heeft zijn originele vormen behouden is enkel strak gemaakt zonder onnodige poes pas . Maar wederom smaken verschillen . Ik wou dit alleen effe met julie delen en dacht dat er wel belangstelling voor was .
ja dat klopt !
Alleen verschild dit toch best per forum je hebt meestal 2 groepen die verschillen op een ander forum bijv. is dat 1 groep wil zo laag mogelijk met zo duur mogelijke velgen en veredelen alles wat maar kan , en een andere groep kijkt alleen naar performance en persen zo veel mogelijk pk uit hun golf voor er ook bijv. op het cirquit te kunnen rijden . Hier is het volgens mij meer 1 groep wat de auto origineel laat en hem alleen goed onderhoud en er zuinig op zijn, en 1 groep die de auto wat persoonlijker maken door dingen te veranderen dus ook bijv wat verlagen of velgen . Wat ik probeer te zeggen is dat de stijlen hier niet zo extreem worden uitgeleefd , wat ook weer een kwestie van smaak is natuurlijk (en budget)